راهپیمایی 22 بهمن در شهرسریش آباد با شکوه خاصی برگزار شد

خانه / استان ها / راهپیمایی 22 بهمن در شهرسریش آباد با شکوه خاصی برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدا وسیما  مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرسریش آباد با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزم راسخ خود را برای حمایت از نظام و حفظ دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی امروز مردم سریش آباد در لبیک دوباره به ندای رهبری معظم انقلاب و حضور گسترده خود به دنیا نشان دادند که پشتیبان نظام هستند.
حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بسیار پرشکوه و گسترده تر از سالهای قبل برگزار شد وراهپیمایی از مسیر میدان شهداء آغاز و با طی خیابان شهید مدنی تا میدان معلم و بلعکس این شهر مملو از حضور راهپیمایان به ویژه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بود
راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، و ده ها شعار دیگر بار دیگر عزم و اقتدار ملت ایران را در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار به نمایش گذاشتند

در این مراسم با شکوه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قروه سخنرانی کردند برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از افتخارات مردم ایران دانست.

سرهنگ شعبانی با مقایسه انقلابات صورت گرفته در جهان با انقلاب اسلامی گفت این انقلاب منحصر به فرد است زیرا متکی بر تمام اقشار ملت بود.

وی داشتن رهبری نیرومند ، مردم بودن و داشتن یک ایدوئولوژی که بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی بود را ازمشخصه های این انقلاب دانست.که در گذر رمان مانند کوه در برابر دشمنان قسم خورده ایستادگی کرده و در مسیر رشد و تعالی به سوی اهداف مقدس خود حرکت می کند.
به گزارش خبرنگار صدا وسیما راهپیمایی 22 بهمن حجت الاسلام بیابانی امام جمعه وسایر مسئولین سریش آباد حضور داشتند و در پایان قعطنامه ای در 11 بند قرائت شد که با ندای تکبیر حاضران تایید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *