راهیان نور سپر عظیم در برابر هجمه فرهنگی دشمن است

خانه / استان ها / راهیان نور سپر عظیم در برابر هجمه فرهنگی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، راهیان نور را یک سپر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمن دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع زایران راهیان نور دریایی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: حرکت مهم و ارزشمند راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از حرکت های بسیار با برکت است که در چند سال اخیر رخ داده و تاثیر معنوی و فرهنگی بر روی ملت ایران بویژه جوانان دارد و با عث افزایش روحیه معنوی و دینی و انقلابی آحاد ملت ایران خصوصا جوانان می شود.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به تأثیرات این حرکت دینی و ملی در مصون سازی فرهنگی جامعه، افزود: با توجه به هجمه عظیم دشمنان علیه ملت ما خصوصا جوانان،برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند به مصون سازی فرهنگی کشور کمک شایانی کند.

وی، راهیان نور را یک سپر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمن دانست و ادامه داد: امروز این حرکت معنوی و فرهنگی یک ضرورت برای جامع ماست و یکی از ضرورت های انقلابی ماندن جامعه و جوانان و ماندگاری انقلاب ما این حرکت مهم فرهنگی است.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: همانطور که واقعه عاشورا تا آلان توسط راویان کربلا(حضرت امام سجاد و حضرت زینب علیهم السلام) سینه به سینه روایت شده و در یاد ها مانده است؛ این گنجینه مهم دفاع مقدس با توجه به روایت راویان دفاع مقدس می تواند همواره در یادها و اذهان بماند و تاثیر عظیم خود را داشته باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور استخراج ذخایر ارزشمند از گنج بزرگ دفاع مقدس است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: امیدواریم این جامعه دینی و انقلابی و مردم عزیز خصوصا جوانان عزیز با حضور خودشان در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و با توجه به آن رسالتی که شهدا و رزمندگان عزیز بر دوش ما گذاشتند، بیشتر آشنا شده و بتوانند به آن نقش و رسالت عظیم خود جامه عمل بپوشانند.

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: راهیان نور حلقه وصلی است بین نسل اول با نسل سوم و چهارم انقلاب که بتواند زحماتی که برای انقلاب اسلامی کشیده شده است را به نسلهای آینده انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *