راهیان نور هدیه شهدا به نوجوانان وجوانان است

خانه / مطالب و رویدادها / راهیان نور هدیه شهدا به نوجوانان وجوانان است

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: بیش از 37 کشور خارجی از مناطق راهیان نور بازدید کرده اند و بعضی از زائران خارجی بعد از بازدید اشاره کردند ” ما الان متوجه شدیم که ایران متجاوز نیست و نبوده”.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج مطرح کرد:

راهیان نور هدیه شهدا به نوجوانان وجوانان است

download (10)دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: بیش از 37 کشور خارجی از مناطق راهیان نور بازدید کرده اند و بعضی از زائران خارجی بعد از بازدید اشاره کردند ” ما الان متوجه شدیم که ایران متجاوز نیست و نبوده”.

سردار سرتیپ دوم “یعقوب سلیمانی” دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم تجلیل از خادمان شهدا در استان چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سایت کوله بار استان در خصوص اینکه ما هر چه داریم از شهدا داریم و در این بین نقش ما به عنوان خادم چیست؟ اظهار کرد: دفاع مقدس سیمای زمین آیات آسمانی، تفسیر آیه ها و تجلی حقانیت نظام است.
 
وی افزود: بعد از چندین سال وقتی شهدای مطهر وارد کشور می شوند تحول عظیمی را در کشور شاهد هستیم که این نشان از حیات ملی کشور ما است.
 
سردارسلیمانی ادامه داد: لحظه ورود شهدا درست مانند این است که عاشورایی بروز گردیده و این تابویی از عاشوراست.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور بیان کرد: ایثار، شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی به نوعی در دفاع مقدس ما بروز کرده است و این ارزش را دارد که به نسل دیگر منتقل شود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور امتداد دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: در ترویج آن ویژگی های که فرماندهان ما داشتند اگر روایتگری حضرت زینب(سلام الله علیها) نبود، اگر فداکاری امام سجاد(علیهم السلام) نبود و اگر جانفشانی حضرت رقیه(سلام الله علیها) نبود عاشورایی وجود نداشت.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور با تاکید بر اینکه بیش از هزاران شبکه ماهواره ای علیه انقلاب و دفاع مقدس ما وجود دارد افزود: راهیان نور بستری است در مقابل این تهاجمات فرهنگی است و عزاداری برای شیدالشهداء تکرار مثبت به روز است و همیشه تازگی دارد.
 
سردار سلیمانی خطاب به جوانان و نوجوانان بیان کرد: راهیان نور هدیه شهدا به نوجوانان وجوانان است و مقدمه بازگشت خویشتن به خویش است.

45764_orig
وی با بیان اینکه کشورهای زیادی  از راهیان نور بازدید کرده اند، گفت: بیش از 37 کشور از راهیان نور بازدید کردند و بعضی از زائران خارجی بعد از بازدید اشاره کردند ” ما الان متوجه شدیم که ایران متجاوز نیست و نبوده”.
 
وی افزود: یک اسپانیایی فقط یک شب فقط در منطقه ماند و بعد سفرنامه ای در این مورد نوشت.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشوربا اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب (مدظله العالی) در خصوص راهیان نور که فرموده اند، نگذارید دفاع مقدس از یادها برود، بیان کرد: ایشان قریب به 9 سفر به سرزمین راهیان نورداشته اند که این یک حرکت پر برکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *