رسانه ملی بر اندیشه،عقاید و فرهنگ عمومی تأثیرگذار است

خانه / استان ها / رسانه ملی بر اندیشه،عقاید و فرهنگ عمومی تأثیرگذار است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت:رسانه ملی،یکی از دستگاه های مهم فرهنگی و تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت:رسانه ملی،یکی از دستگاه های مهم فرهنگی و تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی مردم است.

در نشست مدیرکل صداوسیما و مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) استان بر بهره گیری از ظرفیت های سپاه و رسانه برای تولید محتوای امید بخش و اثرگذار تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در این نشست از برنامه های صداوسیمای استان برای تلاش در روشن نمایی و شفاف سازی واقعیت های جامعه، ترویج افکار و اندیشه های ناب اسلامی، گفتمان ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری و هم افزایی با بسیج و سپاه استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر با اشاره به کارشکنی های دشمنان برای سیاه نمایی شرایط امروز جامعه گفت: صدا و سیما با وجود کمبودها و مشکلات، به طرز درست و باورپذیر به انعکاس دستاوردهای نظام و حقایق و اتفاقات کشور می پردازد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:رسانه ملی،یکی ازدستگاه های مهم فرهنگی و تأثیرگذار بر رفتار،اندیشه،عقاید و فرهنگ عمومی مردم است.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز جبهه استکبار در برابر جمهوری اسلامی ایران احساس ضعف می‌کنند، آمریکا و اسرائیل هر جایی که نفوذ کردند با شکست مواجه شدند و در جنگ یمن شکست مفتضحانه‌ای خوردند که اگر بازتاب آن دنیا را فراگیرد باید هیمنه آمریکا را در حال افول دید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، امروز همه ما وارثان خون شهدایی هستیم که مظلومانه جان و مال و آبروی خود را برای حفظ اسلام و اجرای فرامین امامین انقلاب  اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و آگاهانه ایستادند تا عدالت اجتماعی برقرار گردد و دست اجانب از سر نوامیس مسلمانان قطع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد:خون شهدای ما، موجب بیداری ملتها شد و حرکت مردم و جریان انقلاب اسلامی در افغانستان، عراق، پاکستان، لیبی، بحرین، یمن، و …، ادامه دارد و حکومت های جور لحظه به لحظه به پرتگاه نابودی و ذلت نزدیک می شوند.

در ادامه مدیرکل صداوسیمای استان در این نشست با تشکر از همراهی و تعامل بسیار خوب روابط عمومی و مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با رسانه استانی به اهداف و وظایف مشترک بین دو مجموعه اشاره و خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با همدلی و هم افزایی گام برداریم.

دکتر یوسف افشارنیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:برنامه سازان به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم جبهه رسانه‌ای و فرهنگی در مقابل دشمنان ایران اسلامی هستند.

وی افزود:معاونت های تولید سیما، تولید صداو اطلاعات و اخبار در ترویج فرهنگ بسیج، تولید برنامه تلویزیونی روتین سپاه و پوشش خبری و تولیدی برنامه‌ها مختلف رده های مقاومت بسیج  و برنامه های معنوی هیأت رزمندگان اسلام از هیچ کوششی فروگذار نکردند و آمادگی لازم را برای همکاری مضاعف با بسیج و سپاه استان دارند.

دراین دیدار مدیر اجرایی هیأت رزمندگان استان از همکاری صمیمانه مدیرکل و معاونین صداوسیمای استان در پخش زنده برنامه های هیأت رزمندگان استان ازجمله: لیالی با عظمت قدر ، مراسم پرفیض دعای عرفه، اجتماعات بزرگ تاسوعا ، عاشورا و… تقدیر کرد.

حمیدرضاتوسلی افزود: تهیه و تولید برنامه های ضبطی ، پوشش خبری ، پخش آگهی تلویزیونی، رادیویی و زیر نویس تبلیغی برنامه ها از دیگر اقدامات صداوسیمای استان است که قابل تقدیر و تجلیل  می باشد.

این دیدار را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: فرهادی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *