رمز تداوم انقلاب اسلامي حركت در مسير ولايت است

خانه / استان ها / رمز تداوم انقلاب اسلامي حركت در مسير ولايت است

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در چهارمين يادواره شهداي روستاي شيخ شبان، رمز تداوم انقلاب اسلامي و شكست نقشه هاي دشمنان عليه اين نظام مقدس را حركت در مسير ولايت عنوان كرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در چهارمين يادواره شهداي روستاي شيخ شبان، رمز تداوم انقلاب اسلامي و شكست نقشه هاي دشمنان عليه اين نظام مقدس را حركت در مسير ولايت عنوان كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتيپ پاسدار حاج غلامرضا سليماني با شاره به سالروز شهادت شهيد مرتضي مطهري و عمليات غرور آفرين بيت المقدس، گفت: پيروزي انقلاب اسلامي در حساس ترين نقطه جهان كه به قول آمريكايي هاي قلب زمين است، يك جريان توفنده در ميان ملتهاي مسلمان ايجاد كرد و تمام معادلات قدرتهاي استكباري را به هم ريخت.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان اظهار داشت: اين انقلاب با همت ملتي كه اسلام ناب و تشيع را سرلوحه كار خود قرارا داده بود به پيروزي رسيد و استكبار جهان و فدرتهاي استعماري، خصوصا آمريكا را غافلگير كرد و باعث شد دو ابر قدرت شرق و غرب از اولين روز پيروزي انقلاب اسلامي توطئه هاي مختلفي را عليه اين انقلاب برنامه ريزي و اجرا كردند.

 

يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: استكبار جهاني ابتدا توطئه هاي داخلي و كودتاهاي مختلفي را در استانهاي مرزي كشور به راه انداخت ولي پس از خنثي شدن تمام اين توطئه ها، جنگ تمام عيار ي را به رهبري صدام عليه اين كشور به راه انداخت كه اكثر كشورهاي دنيا از آن پشتيباني و حمايت كردند.

 

اين مقام مسئول بيان داشت: در يك سال اول جنگ گه بني صدر فرمانده كل قوا بود نتوانست حتي يك متر از خاك مشور را آزاد كند و اين امر به دليل عدم توجه به نيروهاي مردمي و جهادي بود.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: بعد از عزل بني صدر از رياست جمهوري، و حضور پر شور مردم در جبهه ها سرنوشت جنگ عوض شد و اكثر مناطق اشغال شده از دست بعثيان آزاد شد و رمز اين پيروزي هاي متعدد و تبديل شدن چالش جنگ به يك فرصت، مديريت الهي ولايت فقيه و حضور مردم در امتداد اين ولايت بود.

 

سردار سرتيپ پاسدار حاج غلامرضا سليماني در پايان تاكيد كرد: ما وظيفه داريم راه شهدا كه همان حركت در مسير ولايت فقيه است ادامه دهيم تا در تمام زمينه ها دشمن را شكست دهيم.

 

گفتني است: روستاي نمونه ايثارگري کشور  شيخ شبان در طول دفاع مقدس 84 شهيد تقديم نظام اسلامي نموده است.

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *