رهبران انقلاب بحرین ۶ ماه است ملاقات ندارند

خانه / مطالب و رویدادها / رهبران انقلاب بحرین ۶ ماه است ملاقات ندارند

اگر قرار باشد ملاقاتی در زندان های بحرین صورت بگیرد زندانیان و خانواده های آنها باید به صورت توهین آمیزی مورد بازرسی واقع شوند به گونه ای که آنها را کاملا برهنه می کنند و همین باعث شده بسیاری از زندانیان از ملاقات منصرف شوند.

 رهبران زندانی انقلاب بحرین در ماه فوریه میلادی گذشته در پی سخت گیری های ماموران زندان در مورد مدت زمان ملاقات و کاهش این زمان از یک ساعت به نیم ساعت و بدرفتاری آنها با زندانیان دست به این اعتصاب زده و از ملاقات با خانواده های خویش خودداری کردند.

رهبران و بزرگان انقلاب بحرین حدود 6 ماه است که در اعتراض به بدرفتاری ماموران زندان، از ملاقات با خانواده های خویش خودداری کرده اند و این اعتصاب آنها همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است از بزرگان و رهبران انقلاب بحرین شخصیت هایی همچون شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ محمد حبیب المقداد، شیخ علی سلمان، شیخ سعید النوری، شیخ عبدالهادی المخوضر، شیخ عبدالله المحروس، عبدالوهاب حسین، حسن مشیمع، دکتر عبدالجلیل السنکیس، عبدالهادی الخواجة، محمد اسماعیل و حاج محمد جواد پرویز در زندان آل خلیفه به سر می برند.

اعتصابپیش از ملاقات

گزارش های رسیده از زندان حاکی از آن است ماموران آل خلیفه هنگام جابجایی زندانیان، آنها را از گردن تا پا در غل و زنجیر می کنند و به آنها از پشت دستبند می زنند و علاوه بر این اگر قرار باشد ملاقاتی صورت بگیرد زندانیان و خانواده های آنها باید به صورت توهین آمیزی مورد بازرسی واقع شوند به گونه ای که آنها را کاملا برهنه می کنند و همین باعث شده بسیاری از زندانیان از ملاقات منصرف شوند.

این گونه اقدامات در راستای سخت گیری های برنامه ریزی شده ماموران زندان علیه زندانیان انجام می شود تا بدین ترتیب از آنها انتقام بگیرند.

زندانیان انقلابی علاوه بر اینها از مشکلات دیگری مانند محدودیت در برگزاری شعائر دینی و برخورداری از حقوق طبیعی خود رنج می برند و همین باعث شده بسیاری از زندانیان به اوضاع موجود معترض باشند و دست به اعتصاب بزنند.

بازدید صلیب سرخ از زندان های بحرین

در کنار تمام این اتفاقات قرار است صلیب سرخ جهانی در هفته آینده از زندان های بحرین بازدید کند که این بازدید در چهارچوب بازدیدهای دوره ای آنها از زندان ها صورت می گیرد تا به بررسی اوضاع زندان ها بپردازند.

فعالان حقوق بشر در این راستا از زندانیان و خانواده های آنها خواسته اند عوامل صلیب سرخ را در جریان موارد نقض حقوق خود قرار دهند و با مسئول پرونده بحرین در صلیب سرخ ارتباط بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *