روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی

روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / شهدا / ترور / روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی

رسانه‌های صهیونیستی در پوشش خبر ترور ناجوانمردانه شهید «صیاد خدایی» روایت‌های سراسر متناقض و مضحکی را از این ترور منتشر کردند.

روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی

پایگاه اطلاع رسانی هیات به نقل از تسنیم،پس از اقدام تروریستی امروز در خیابان مجاهدین اسلام تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم انجامید رسانه‌ها و برخی افراد در رژیم صهیونیستی مسابقه جالبی در تناقض‌گویی و لاف اشراف اطلاعاتی زدن به‌راه انداخته‌اند که محصول آن معرکه مضحکی است.

روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی 
روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی

پایگاه روزنامه عبری‌زبان معاریو نوشت این ترور احتمالاً ارتباطی به مسئله هسته‌ای نداشته باشد و بیشتر به مسائل امنیتی دایر در سوریه مربوط باشد.

در همین حال شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترورشده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

اینتل تایمز دیگر رسانه صهیونیستی نوشت: اطلاعاتی که ما از حسن خدایی داریم آن است که وی یک سرتیپ(!) سپاه است که سال‌های اخیر خود را در محور سوریه و لبنان بوده و یا مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آن که در بخش لجستیکی که مقر آن در خاک سوریه است در قالب قاچاق سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است.

اینتل تایمز در ادامه آورده است فرد ترورشده در تهران احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی مشارکت داشته است(!)، همچنین احتمالاً عضو واحد 840، یگان اصلی فعال در سوریه بوده است.

کانال 12 اسرائیل نیز در پوشش متناقض خود با دیگر رسانه‌های عبری مدعی شد سرهنگی که در تهران ترور شد مسئول طراحی حملات تروریستی و ربایش اسرائیلی‌ها بود!

سرتیپ کوپر فایسر رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش اشغالگر هم در گفتگو با یسرائیل هیوم گفت: خدایی به‌شکل غیررسمی در برنامه هسته‌ای تهران دخالت داشت(!) اما به‌رغم آن تا مدت کوتاهی قبل در سوریه حضور داشت ازاین‌رو مشخص نیست که؛ آیا او در انتقال سلاح از این کشور به سوریه نقش داشته است یا خیر؟

الون بن دیوید خبرنگار شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *