روایت همسر شهید رضایی نژاد از دیدار با امام خامنه ای(دامت برکاته)

خانه / پیروان عترت / بانوانه / روایت همسر شهید رضایی نژاد از دیدار با امام خامنه ای(دامت برکاته)

روایت همسر شهید رضایی نژاد از دیدار با امام خامنه ای(دامت برکاته)

خانواده‌های دانشمندان شهید هسته‌ای پیش از ظهر روز جمعه با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند. در این برنامه که در حاشیه‌ی دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی برگزار شد، خانواده‌های شهیدان شهریاری، علی محمدی، رضائی‌نژاد و احمدی‌روشن حضور داشتند.

متن ذیل روایت شهره پیرانی(همسر دانشمند شهید داریوش رضایی نژاد) از دیدار اخیر با امام خامنه ای(دامت برکاته) است که در صفحه ی مجازی خود در اینستاگرام منتشر نموده:

«بیت جایی است که جناح بندی های سیاسی در آنجا رنگ می بازد. این برداشت من از مناسباتی است که در حاشیه های دیدار مسئولین نظام با مقام معظم رهبری می بینم.

گاهی که در این دیدارها زودتر می رسیم، فرصت به نظاره نشستن این مناسبات بهتر فراهم می شود. امروز مثل همیشه ما نزدیک دری نشسته بودیم که اغلب مسئولین پیشین و کنونی نظام از آن وارد حسینیه حضرت امام خمینی(ره) می شوند. از جمله کسانی که از این در، دست در دست هم و با صمیمیت وارد شدند، آقایان دکتر ولایتی و دکتر کمال خرازی بودند.

به آرمیتا توضیح دادم هر دوی این بزرگواران زمانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده اند. پرسید: در چه دوره هایی؟ گفتم: بعدا توضیح میدهم ولی دو دوره متفاوت لااقل از نظر سیاست خارجی! آرمیتا پرسید: دکتر خرازی نسبتی با شهید خرازی داره؟ گفتم اطلاعی ندارم. دوباره پرسید راستی مامان اسم کوچک شهید خرازی چه بود؟ گفتم: متاسفانه از یاد برده ام. جالب است آرمیتا منبع ارجاعاتش شهداء هستند. امروز آرمیتا دو بار(استثنائاً) پیش و پس از سخنرانی و من به همراه سایر خانواده شهدای هسته ای یک بار پس از پایان سخنرانی مقام معظم رهبری، خیلی کوتاه خدمت ایشان رسیدیم. هر دو بار آقا سؤالی که از آرمیتا پرسیدند در خصوص وضعیت تحصیلی و به اصطلاح کیفیت درس خواندن آرمیتا بود.

نمیدانم چرا هر وقت خدمت حضرت آقا می رسیم دهانم بسته میشود. میخواستم در مورد برخی مسائل زنان با ایشان طرح مسأله کنم ولی نتوانستم. در مورد آرمیتا تنها چیزی است که رودربایستی را کنار میگذارم و از ایشان درخواست کردم برای عاقبت به خیری آرمیتا و اینکه فردی شود مفید برای کشور، دعا کنند. البته خدمتشان عرض کردم آرمیتا سومین سالی است که روزه هایش را با عنایت خدا کامل گرفته و بابت همین مورد تحسین مضاعف حضرت آقا هم قرار گرفت. سؤالات ریز و درشت آرمیتا را من هنوز دارم پاسخ میدهم. تازگی ها فهمیده ام هم صحبت ها را خوب گوش میکند و هم میتواند تحلیل کند! مصداقی در موردش چیزی نگویم بهتر است.»

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *