روز قدس، سمبل تقابل مستضعفین با مستکبرین است

خانه / استان ها / روز قدس، سمبل تقابل مستضعفین با مستکبرین است

طیبی

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: اُبهت دروغین خودساخته استکبار و صهیونیسم به برکت روز قدس، درهم شکسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، زخم کهنه بر پیکر اسلام را یادآور شد و افزود: نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام(رن)، و گرامیداشت این روز در کشورهای اسلامی و حتی اروپایی، رژیم اسرائیل ر ا به فلاکت انداخته است.

فرمانده تیپ امام صادق علیه السلام سپاه، تصریح کرد: در سال 1357، یک زلزله سیاسی، فرهنگ و اعتقادی در دنیا اتفاق افتاد که بزرگی این زلزله کاخ سفید و کاخ کرملین را لرزاند و بسیاری از کاخ های پوشالی ترک برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، ادامه داد: از آنجایی که استکبار جهانی از این زلزله احساس خطر کردند، هرکاری از دستشان برآمد کردند تا جلوی آن را بگیرند ولی نتوانستند.

وی، تأکید کرد: یکی از مباحث اصلی که امام از ابتدا و در طول حیات خویش بر آن دست گذاشت، مسئله فلسطین بود.

این مقام مسئول، یادآور شد: به رسمیت شناختن اسرائیل یکی از اهداف آمریکا از برگزاری میزمذاکره با کشورهای عربی منطقه بود که برخی از سران خائن نیز قصد داشتند این رژیم را به رسمیت بشناسند، که آن زلزله سیاسی، چشم مسلمانان را بیدار کرد و ملتها فهمیدند که اگر متکی به خود و خدای خویش باشند، می توانند قدرتمندترین رژیم ها را به زانو درآورند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، گفت: حضرت امام (ره) برای جلوگیری از خروج فلسطین از ذهن ها و آماده کردن مسلمانان برای رهایی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد و این روز یک اخطار به خائنان بر سرمیز نشسته بود و یک اعلام آماده باش برای ملتها که برای نجات فلسطین اقدام کنند.

وی، روز قدس را یک سمبل دانست و تأکید کرد: تقابل مستضعفین و مستکبرین یک ایده مطرح شده از سوی حضرت امام(ره) بود .

این مقام مسئول، دوره ایستادگی مسلمانان برابر رژیم صهیونیستی را به دو دوره قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقسیم کرد و کسب پیروزی و عقب نشینی ارتش صهیونیستی در جنگ های مختلف 33 روزه و … را نتیجه الگوگیری از انقلاب اسلامی دانست که با حضور جوانان حزب الله، ابهت دروغینی که اسرائیلی ها بعنوان چهارمین ارتش جهان از خود ساخته بودند، شکسته شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر: تصریح کرد: امروز اسرائیل به فلاکت افتاده و می گوید بگذارید در داخل این دیواری که به دور خودم کشیده ام، باقی بمانم و دیگر خبری از شعار نیل تا فرات نیست.

وی، جنگ های شبه صلیبی در منطقه و نقاط مختلف دنیا را ادامه جنگ تمدنی استکبار جهانی دانست و عقب نشینی افتضاح آمیز آنها را یادآور شد و گفت: امروز فهمیده اند که با جنگ تمدنی به نتیجه نمی رسند؛ لذا با راه اندازی گروهی مانند داعش به فکر جنگ درون تمدنی افتاده اند.

فرمانده تیپ امام صادق علیه السلام ، افزود: هرچند بر پرچم داعشی ها شعار لا اله الا الله نقش بسته؛ اما فکر این گروه تروریستی، انگلیسی و آمریکایی است.

وی، هدف از راه اندازی این گروه ها را تضعیف ارتش کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه و یمن دانست و گفت: تجزیه کشورهای اسلامی از اهداف استکبار جهانی و آل سعودو آل یهود است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، به بحث مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و افزود: اگر آنها امروز پای میز مذاکره آمده اند، بخاطر این است که ذلیل شده اند و دلشان برای ایران نمی سوزد.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام بی اعتمادی رهبر معظم انقلاب به قدرت های استکباری را یادآوری کرد و اظهار داشت: همین روزهای اخیر آنها دوباره زیر قولشان زده اند و تیم مذاکره کننده ما نیز باید خطوط قرمز را که رهبر معظم انقلاب تعیین فرموده اند رعایت کنند وبدانند که هرچه مقاومت بیشتر شود، آنها بیشتر عقب نشینی می کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *