رونمایی از کتاب «مثبت ۳» با حضور علیرضا پناهیان در هیأت

خانه / پیشنهاد ویژه / رونمایی از کتاب «مثبت ۳» با حضور علیرضا پناهیان در هیأت

همزمان با برپایی هفتمین شب ماه محرم الحرام و عزاداری هیات میثاق با شهدا از کتاب «مثبت ۳» به با حضور حجت الاسلام پناهیان رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «مثبت ۳» با حضور علیرضا پناهیان در هیأت

هیاتهمزمان با برپایی هفتمین شب ماه محرم الحرام و عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به یاد روضه‌های جانسوز حضرت علی اصغر علیه‌السلام، هیأت میثاق با شهدا در راستای اعتلای فرهنگی و علمی مخاطبان خود، اقدام به رونمایی از یک کتاب کرد.

مراسم عزاداری هیأت میثاق با شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی در شب‌های ماه محرم برگزار می‌شود که شب گذشته برنامه عزاداری خود را برای با رونمایی از کتاب «مثبت ۳» که به واقعیت‌های پیرامون جمعیت می‌پردازد، آغاز کرد.

کتاب «مثبت ۳» ضمن پاسخ به سوالاتی پیرامون جمعیت کشور پرده از حقایقی برمی‌دارد که تبعات آن، می‌تواند تهدیدات اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیتی برای کشور داشته باشد.

رونمایی از کتاب «مثبت ۳» با حضور علیرضا پناهیان در هیأت

این کتاب به همت حجت‌الاسلام سید حسین موسوی نوشته شده که در بخش‌هایی از آن به دلایل کنترل جمعیت در ایران، ضرورت فرزندآوری، فرزندآوری در اسلام، آثار و برکات فرزند آوری، عوامل فرزندآوری، موانع فرزندآوری و در بخش پیوست‌ها به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون فرزندآوری، ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در جمهوری اسلامی ایران، راهبردها و اقدامات ملی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخته شده است.

هیات میثاق با شهدا اعلام کرده است که علاقه‌مندان برای خرید و مطالعه این کتاب می‌توانند به غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی واقع در محل برگزاری هیات در دانشگاه امام علی علیه السلام  مراجعه کنند.

رونمایی از کتاب «مثبت ۳» با حضور علیرضا پناهیان در هیأت

فیلمی از مراسم رونمایی این کتاب در هیأت را اینجا مشاهده کنید:

کتاب «مثبت ۳» با همکاری «نشر هیأت امروز» و «جامعه ایمانی مشعر» کاری از نهضت ملی کتابخوانی رضای مهر است که واقعیت‌ها و تهدیدات تراز منفی رشد جمعیت ایران را گوشزد می‌کند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *