رونمایی از یادمان شهدای شهر جونقان

خانه / استان ها / رونمایی از یادمان شهدای شهر جونقان

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، کوهرنگ در مراسم رونمایی ازیادمان شهدای شهر جونقان گفت: امنیت اولین شرط توسعه و پیشرفت است و این امنیت حاصل خون شهداست.

پرده برداری

امام جمعه کوهرنگ گفت: شهدا تبعیت از ولایت و رهبری را اصل عمل خود قرار می دادند و برای امنیت و آرامش ما و دفاع از میهن، جان خود را فدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، کوهرنگ در مراسم رونمایی ازیادمان شهدای شهر جونقان گفت: امنیت اولین شرط توسعه و پیشرفت است و این امنیت حاصل خون شهداست.

وی خداوند در قرآن شهدا را انسان‌هایی بیدار معرفی می‌کند و آنها را پیروز واقعی این دنیا و آن دنیا و روزی خور در نزد خداوند و سعادتمند و فاتح و دارای مقام بلند و شاهد بر دیگر امت‌ها معرفی می‌کند و پاداش شهدا را خداوند بر خود مفروض می‌داند.

امام جمعه کوهرنگ گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس برای اسلام و باورهای دینی مردم این سرزمین از جان خود گذشتند که باید در مقابل این از جان گذشتگی ها، آحاد ملت در راستای تکریم آنان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی تصریح کرد: شهدا با شهادت خود دنیا را متحول کردند و امروز هر کس در ایران اسلامی راه می رود، مدیون خون شهداست.

وی گفت: شهدا نیاز به برگزاری یادواره از جانب ما را ندارند اما یکی از مهم ترین آثار تربیتی برگزاری این یادواره ها پرورش جوانان انقلابی و پایبندی آنان به خون و راه این عزیزان است.

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه دنیا وجود دارد تا هر کسی با عقل و خرد خود مسیر زندگیش را طی کند، اظهار داشت: شهدا بهترین مسیر را برای رسیدن به خدا انتخاب کردند.

وی افزود: شهیدان رمز انقلاب اسلامی را فهمیدند و به آن عمل کردند و آن حرکت در حول محور ولایت فقیه و وحدت رویه بود.

گفتنی است: بلوار 15 خرداد شهر جونقان مزین به تمثال مبارک شهدای این شهر شد و در این روز از یادمان شهدای جونقان در این بلوار رونمایی شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *