زنگ خطر داعش برای اردن به صدا درآمد

خانه / مطالب و رویدادها / زنگ خطر داعش برای اردن به صدا درآمد

یک سرکرده داعش با اعلام این خبر که داعش هم‌اکنون بسوی اردن در حال حرکت است، تأکید کرد: حکومت اردن، حکومتی “مرتد”، “کافر” و “فاسق” و مبارزه با آن واجب است و اگر مزدوران طاغوت این کشور توبه نکنند، تنها شمشیر در انتظار آنها خواهد بود.

گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را به امضای فردی به نام «غریب اردنی» منتشر کرده که در آن نشان داده شده این فرد در کنار دو نفر از عناصر گروه تروریستی «داعش» پیوستن خود به «امارت اسلامی عراق و شام» یا همان «داعش» را اعلام و در آن دولت اردن را تهدید و آن را دولتی “مرتد”، “کافر” و “فاسق” توصیف و تأکید می‌کند که جهاد تنها با ریختن خون‌ها و خرابی و ویرانی و قتل و کشتار انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری “زاد الاردن الاخباری”، «غریب الاردنی» در ادامه این پیام ویدئویی، پیام ویژه‌ای را برای اهالی شهر مرزی «معان» در اردن ارسال می‌کند. وی در این پیام از اهالی شهر معان خواسته تا علیه نظام جنایتکار اردن که شریعت اسلامی را زیر پا گذاشته قیام کنند و اینکه تنها راه نجات و رهایی از این نظام جهاد و مبارزه است.
وی مدعی است، سلفی اردنی وابسته به یک فرد یا مکتب و حزب و جماعت خاص نیست و اینکه فرد یا حزب خاصی آن را تشکیل نداده است، به همین دلیل از هیچ حزب یا فردی در این راه تبعیت نکنید و اجازه ندهید، کسی شما را از مبارزه با این نظام مرتد باز دارد.
العریب الاردنی تاکید می‌کند که داعش در نزدیکی آنهاست و اهالی معان شعله‌ای را که در راه مبارزه با نظام روشن کرده‌اند، خاموش نکنند و اجازه هم ندهند که کسی این شعله را خاموش کند زیرا داعش همواره یار و یاور آنها خواهد بود و یاری مردم معان، فریضه‌ای واجب نه تنها برای داعش بلکه برای تمام مردم اردن است.

وی سپس به نظامیان اردنی چه دستگاه‌های امنیتی و چه ارتش این کشور که آنها را مردان و مزدوران طاغوت توصیف می‌کند، پیام می‌دهد که به سوی خدا بازگردند و توبه کنند، چه در غیر این صورت تنها شمشیر است که در انتظار آنها خواهد بود و همان طور که آنها آمریکا را در افعانستان و عراق و دیگر کشورهای منطقه شکست دادند، آنها را نیز شکست خواهند داد و بدانند که داعش از آنها بیم و هراس نخواهد داشت و به سوی آنها در حرکت است تا با شکست دادن آنها شریعت الهی را در کشور پیاده کنند، بنابراین بهترین راه پیوستن به داعش برای تشکیل امارت مورد نظر این گروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *