ستایشگران و مداحان و اهدای خون در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / ستایشگران و مداحان و اهدای خون در شهرکرد + تصویر

همزمان وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و هفته مبارک بسیج،به دعوت کانون مداحان و بسیج مداحان جمعی از مداحان شهرکرد با تقدیم بخشی از خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

همزمان وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و هفته مبارک بسیج،به دعوت کانون مداحان و بسیج مداحان جمعی از مداحان شهرکرد با تقدیم بخشی از خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در حاشیه این برنامه معنوی مسئول کانون مداحان و نائب رییس هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت هفته مبارک بسیج، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز بیمارستانها به انواع گروه‌های خونی، مداحان و ستایشگران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تقدیم بخشی از خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

حمید رضا توسلی به آثار و برکات اهدای خون اشاره کرد و افزود: مهمترین فواید و آثار و برکات اهدای خون، نجات جان انسانهایی است که نیازمند خون هستند و نیز موجب آگاهی از سلامت جسمانی اهدا کننده خون دارد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به نقش مداحان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: ستایشگران و مداحان در برپایی محافل معنوی ، بصیرت افزایی ، دشمن شناسی و نیز در عرصه های مختلف برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی ازجمله در سالهای دفاع مقدس، نقش بسیار موثری داشتند و امروز هم در صحنه مقابله با جنگ نرم دشمن حضوری فعال دارند و افسران جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 برای تأمین خون مورد نیاز بیمارستانها  ، امروز جمعی از مداحان شهرکرد با تقدیم خون خویش به یاری نیازمندان شتافتند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : کربلایی هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *