سخنان ترامپ نشان دهنده شکست آمریکاست

خانه / استان ها / سخنان ترامپ نشان دهنده شکست آمریکاست

سردار علی محمد اکبری، سخنان ترامپ اعتراف او به شکست آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در راستای اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا و اتهام زنی به ملت بزرگ ایران و سپاه، ضمن دیدار با سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛ حمایت خود از نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارکان تإمین امنیت کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با اشاره به تقدیم هزاران شهید برای پیروزی و تثبیت انقلاب، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامیداشت و به تبیین چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

سردار علی محمد اکبری، افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید که دو ابرقدرت زمان یعنی آمریکا و شوروی سابق هیچ نظامی را غیر از وابستگان به خود نمی پذیرفتند؛ اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید.

وی، ادامه داد: قدرت های جهانی با هراس از اینکه اسلام بعنوان قدرت دیگری در جهان جایگاه پیدا کند، با جمهوری اسلامی ایران به دشمنی پرداختند و این دشمنی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به مصادیق دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی گفت: جنایات گروه های تروریستی در اقصی نقاط ایران و ترور شخصیت های مهم نظام ، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید و فشار اقتصادی از مصادیق دشمنی های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

سردار اکبری، با اشاره به ایجاد شبهه هایی از سوی افراد مغرض درباره اینکه چرا 8سال جنگیدیم، افزود: اولاً که جنگ را به ما تحمیل کردند و ثانیاً در هشت سال دفاع مقدس ما دستاوردهای بسیار زیادی را کسب کردیم که صدور انقلاب به دنیا از مهم ترین آنهاست.

این یادگار دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز شاهدیم هرجا اسلام خواهی باشد، الگوی آنها رزمندگان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی، شکل گیری بسیج و سپاه را از ثمرات باارزش دفاع مقدس برشمرد و که امروزه شاهد برکات این دو نهاد بزرگ در منطقه و جهان هستیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: ما کشوری هستیم که در زمان جنگ نیازمند تأمین سیم خاردار بودیم؛ اما به برکت دفاع مقدس و تلاش مجاهدانه و روحیه انقلابی جوانان این مرز و بوم امروز تجهیزات نظامی بسیاری از کشورها را می توانیم تولید نموده و قدرت دفاعی خود را در بالاترین سطح منطقه تإمین کرده ایم.

سردار علی محمد اکبری در ادامه با اشاره به اهداف ایجاد گروه داعش از سوی استکبار جهانی، گفت: دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی مثل داعش به دنبال از بین بردن قدرت اسلام ناب و معرفی دین مبین اسلام بعنوان یک دین خشن و افراطی بودند و می خواستند با تشکیل این گروه های تکفیری بر کشورهای اسلامی سیطره یابند؛ اما رزمندگان جبهه مقاومت از جمله مدافعان حرم، نقشه های شوم آنان را در منطقه خنثی کردند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: سخنان ترامپ در واقع نشان دهنده اعتراف او به شکست آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است. ترامپ با حرفهای خود به پاسداران ما فهماند که باید قدرت موشکی خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

سردار اکبری، ادامه داد: سپاه از بطن مردم برخاسته و سپاه و بسیج در یک کلمه همان مردم ما هستند و سپاه و بسیج بدون مردم معنایی ندارد. اگر امروز دشمن نمی تواند به سپاه ضربه بزند، به خاطر این است که سپاه از مردم جدا نیست.

حسن صمدزاده، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار  گفت: امروز ما با جمعی از دانش آموزان عضو اتحادیه های انجمن اسلامی استان در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام حضور یافتیم تا اعلام کنیم مثل بقیه مردم دوست داریم که پاسدار باشیم.

وی، افزود: با توجه به یاوه گویی ها و دشمنی های مسئولین آمریکا نسبت به مملکت و سپاه ما، اعلام می کنیم که با سپاه همدل هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم و هیچ اختلافی بین ما نیست و نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *