سخنرانی آیت الله جوادی آملی _ خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام علی (علیه السلام) / سخنرانی آیت الله جوادی آملی _ خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام

خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام

در ادامه بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت سراسر نور وجود مقدس حضرت علی النقی امام هادی علیه السلام سخنرانی بسیار زیبا و دلنشینی از آیت الله جوادی آملی برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

در این مبحث از سخنرانی ها آیت الله جوادی آملی به توضیح خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام می پردازند. در زیارت نورانی امام هادی علیه السلام که مخصوص روز غدیر است که پیشنهاد می شود حتما یا بخوانید یا مطالعه کنید که تقریبا یک جزء قرآن است بیان می شود که در صحرای سوزانی پیامبر اکرم همه را جمع کردند و در آنجا سخنرانی کردند و در واقع اقرارگیری به رسالت خاتمیت آن کار را انجام دادند، خطبه ای خواندند و فرمودند آیا من پیامبر نیستم؟ همه گفتند بله. دست حضرت علی علیه السلام را بالا برد و فرمود هرکس را من پیامبرم علی مولا و ولی اوست. این زیارت غدیریه یک زیارت کاملا علمی ست و هرکسی متوجه نمی شود و حتما نیاز به استاد دارد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری  را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی آیت الله جوادی آملی_خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام
سخنرانی آیت الله جوادی آملی_خطبه غدیریه امام هادی علیه السلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *