سخنرانی حجت الاسلام انصاریان با موضوع علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام انصاریان – علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام علی (علیه السلام) / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام انصاریان – علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان

سخنرانی حجت الاسلام انصاریان با موضوع علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام انصاریان با موضوع علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

در ادامه بمناسبت سالروز ولادت با سعادت وجود مبارک مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام سخنرانی زیبایی از حجت الاسلام انصاریان با موضوع علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .
” کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست / که تر کنم سر انگشت و صفحه بشمارم ”
چرا امیرالمومنین علی علیه السلام الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز و جهان های فرداست ؟ همه می دانیم پاسخ این سوال بسیار گسترده است . وجود مقدس مولی الموحدین علی علیه السلم جامع همه ی فضائل و ارزش ها و فاقد عیون و نواقص است . خلیل بن احمد درباره شخصیت حضرت می گوید : امیرالمومنین علی علیه السلام در ارزش ها ، کمالات و علوم نیازی به هیچ کسی ندارد ولی تمام جهانیان به او نیازمندند و همین دلیل بر این است که او امام کل است . در واقع یک فرد بی علی ، یک جامعه ی بی علی ، یک جهان بی علی فقیر وتهی دست است .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام انصاریان با موضوع علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان
سخنرانی حجت الاسلام انصاریان_علی علیه السلام الگویی کامل برای جهان امروز

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *