سخنرانی حجت الاسلام صدیقی - شب اول مراسم حسینیه امام خمینی (ره)

سخنرانی حجت الاسلام صدیقی – اولین شب مراسم حسینیه امام خمینی (ره)

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / آیت الله صدیقی / سخنرانی حجت الاسلام صدیقی – اولین شب مراسم حسینیه امام خمینی (ره)

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی شب اول مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه

سخنرانی حجت الاسلام صدیقی – اولین شب مراسم حسینیه امام خمینی (ره)

 

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی شب اول مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه مصادف با شب هفتم محرم الحرام1442 از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، در شب هفتم محرم الحرام1442، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با حضور امام خامنه ای در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که به علت رعایت ضوابط بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی، حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را باب نجات از گناهان، قیود و تعلقات غیرالهی و وسوسه‌های نفسانی و شیطانی خواند و گفت: کربلا به مظلومان این درس را می‌دهد که در مقابل ظالم باید با توکل به خدا به میدان آمد و در اقلیت بودن نباید جبهه حق را از مقابله با مستکبران منصرف کند.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در اولین شب این مراسم را دریافت نمائید.

 

سخنرانی حجت الاسلام صدیقی - شب اول مراسم حسینیه امام خمینی (ره)
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی – شب اول مراسم حسینیه امام خمینی (ره)

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

 

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده 

سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، 

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *