سخنرانی حجت الاسلام عالی با موضوع نقش پیوند خانوادگی در تربیت شیعیان

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی-پیوند خانوادگی عامل تربیت شیعیان

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی-پیوند خانوادگی عامل تربیت شیعیان

سخنرانی حجت الاسلام عالی با موضوع پیوند خانوادگی عامل تربیت شیعیان

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام عالی با موضوع نقش پیوند خانوادگی در تربیت شیعیان در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام . در ادامه سخنرانی بسیار زیبایی از حجت الاسلام عالی با موضوع ” پیوند خانوادگی عامل  تربیت سرباز برای ولی خدا ” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

موضوع سخنرانی حجت الاسلام عالی در این قسمت از آوای معرفت نقش و اهمیت جایگاه خانواده در تربیت نسل شیعیان و عامل بسیار مهمی در تربیت سرباز برای ولی خدا می باشد . در روایات اهل بیت علیهم السلام آمده که پیش از ظهور حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه دورانی بر مومنین خواهد آمد بنام دوران حیرت و سردرگمی که شیطان در این دوران به تمام باورها ، ارزش ها و اصول های ایشان حمله می کند . در کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام دوران حیرت دورانی ست که جای خوب و بد تغییر کرده و دوران وارونه شدن ارزش هاست .

شیطان در آخرالزمان مهمترین جایی را که مورد هدف قرار خواهد داد ، خانواده ست . زیرا خانواده محل تربیت فرزندان بوده و اگر این خانواده از بین برود ، دیگر سربازی برای دین و برای ولی خدا تربیت نخواهد شد .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام عالی با موضوع نقش پیوند خانوادگی در تربیت شیعیان
سخنرانی حجت الاسلام عالی_پیوند خانوادگی عامل تربیت شیعیان

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *