سخنرانی حجت الاسلام عالی وسوسه گری

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی – وسوسه گری شیطان

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی – وسوسه گری شیطان

سخنرانی حجت الاسلام عالی وسوسه گری شیطان

سخنرانی سخنرانی حجت الاسلام عالی وسوسه گری شیطان تعیین کننده انسانهای بزرگ و افراد ضعیف النفس در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام

در ادامه بمناسبت فرارسیدن ماه حزن و اندوه صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اربعین حسینی و مصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیها سخنرانی حجت الاسلام عالی با موضوع وسوسه گری شیطان تعیین کننده انسانهای بزرگ و افراد ضعیف النفس برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

خلاصه …

یکی از چیزهایی که انسان را از معصوم و از ولی خدا جدا می کند و ای چه بسا به تدریج انسان را در مقابل ولی خداوند حتی قرار بدهد. آلودگی ها و پستی ها و گناهان انسان و تعلقات هست که تدریج درون انسان را پوک می کند. اینها به تدریج در وجود انسان رخنه می کند. و در زمانیکه یک امتحان سنگین خداوند از انسان می گیرد این آلودگی ها در وجود انسان طوفانی می شود. و ای چه بسا جنایتی از انسان سر بزند که خودش هم گمان نمی کرد که همچین کاری در یک لحظه انجام بدهد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام عالی - وسوسه گری شیطان
سخنرانی حجت الاسلام عالی – وسوسه گری شیطان

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده

سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به

بخش صوت یا

بخش فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *