سردار دلها تربیت شدی مکتب امام خمینی(ره) است

خانه / استان ها / سردار دلها تربیت شدی مکتب امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی گفت: امام خمینی(ره) مکتبی را بنا کرد که در آن افرادی مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند و این از برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی گفت: امام خمینی(ره) مکتبی را بنا کرد که در آن افرادی مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند و این از برکت انقلاب اسلامی  است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع رزمندگان ،فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی (ره)یگان رزم استان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها گفت: این بانوی فداکار و ایثارگر برای کنیزی بچه های حضرت زهرا وارد خانه امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام شد.

وی ادامه داد: حضرت ام البنین سلام الله علیها در هنگام ورود به خانه حضرت علی علیه السلام عنوان کرد: من وارد نمی شوم تا از زینبین اجازه بگیرم و با ادب و احترام عرضه داشت: اجازه می دهید کنیز خانه حضرت زهرا سلام الله علیها باشم ، همین امر باعث عزت و بزرگی این بانوی فداکار شد، فرزندی مثل حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تربیت کرد که علمدار کربلای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی به ارادت مردم استان چهارمحال وبختیاری به علمدار کربلا اشاره کرد و ادامه داد: مردم این خطه و رزمندگان استان افتخار دارند که در سالهای دفاع مقدس در تیپ مقدسی با دشمنان جنگیدند که مزین به نام حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بود و سپاه استانی چهارمحال وبختیاری هم مزین است به نام حضرت قمربنی هاشم علیه السلام .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تبریک چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) مکتبی را بنا کرد که در آن افرادی مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند و این از برکت انقلاب اسلامی  است.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت افزود: مکتب حاج قاسم ،مکتب قرآن، مسلمانان، شیعیان و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم بود و ما هر چه داریم از قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  است.

این مقام مسئول به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با انقلاب امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند”این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست ” علت اینکه خداوند این همه به امام عزت داد همه  در سایه عبادت و بندگی امام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روح بلند سردار تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای مدظله العالی به دراین رابطه فرمودند” به روح سردار سلیمانی تعظیم می‌کنم” این رفیق خوب و عزیز و شجاع و خوشبخت حضرت آقا که به ملکوت اعلی پیوست در ایران قیامت برپا کرد از خصوصیات حاج قاسم این بود که شجاعت و فرماندهی را منوط به رعایت حدود شرعی کرده بود، انقلابی گری و دفاع از انقلاب خط قرمز ایشان بود و این کلام را در مکتب امام باید جستجو کرد.

 وی به حضور پر شور میلیونها انسان آزاده در ایران، عراق و سایر کشورها پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار کرد:شهادت سردار دلها جهانی را متحول کرد و این عظمت به خاطر بندگی خدا ، معنویت، ولایتمداری ، شجاعت ، بصیرت ، مدیریت حاج قاسم بود که شهادتش در جهان گل کرد، اخلاص و فداکاری حاج قاسم برگرفته از رفتار امام خمینی (ره) بود.

 حجت الاسلام والمسلمین رضایی با استناد به آیه شریفه ” فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ ” بیان کرد: خداوند می فرمایند پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند بایستند،این آیه نشان می دهد که رهبری در جامعه در اولویت بوده و باید مقاومت و ایستادگی کند  و مردم هم با او همراه باشند چرا که اگر همراهان پیغمبر با پیامبر بودند غدیر فراموش نمی شد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اسقامت اشاره کرد و گفت: ایستادگی سختی‌هایی هم دارد، نه اینکه کار آسانی است؛ لکن تسلیم شدن، سختی‌های بیشتری دارد؛ فرقش هم این است که شما در راه استقامت و مقاومت هر سختی‌ای که متحمّل بشوید، خدای متعال به شما اجر خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد: در عرصه های مختلف انقلاب،  از جمله: پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، امام ایستاد ، مردم ایستادند و همراهی کردند، مسئولان هم با امام مقاومت کردند تا به پیروزی رسیدند، تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) توانستند جنگ را اداره و دشمنان را شکست دهند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی ، خیر مقدم گویی سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *