سردار نقدی | دشمن همه مولفه‌های خصمانه خود را در صحنه نگه داشته است

خانه / مطالب و رویدادها / سردار نقدی | دشمن همه مولفه‌های خصمانه خود را در صحنه نگه داشته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمن در جنگ اقتصادی با ایران شکست برخورده اما تمام مولفه‌های دشمنی خود را در صحنه نگه می‌دارد.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش اقتصاد مقاومتی که در محل دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: جنگ ما با دشمن مراحل مختلفی را طی کرده و امروز مراتبی از جنگ اقتصادی را دنبال می‌کند.
نقدی افزود: دشمن در جنگ اقتصادی نیز شکست برخورده اما تمام مولفه‌های دشمنی خود را در صحنه نگه می‌دارد.
وی ادامه داد: در جنگ های نظامی نیز اگرچه آنها شکست خوردند ولی می بینیم که هنوز هم ناوهایشان را در آبهای جنوب نگه داشته و به گروهک های تروریستی در مرزهای ما کمک می‌کند.  در جنگ اقتصادی هم به همین صورت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن می خواهد با نفوذ این گزاره را جا بیندازد که راه پیشرفت اقتصادی ما در سازش با امریکاست، افزود: آیا برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید با امریکا سازش کنیم؟ این یک جواب ایدئولژیک و اعتقادی دارد اما طرف ما کسانی هستند که می‌گویند شکممان گرسنه است ولی برج و میلیاردها سرمایه دارند.

سردار نقدی با بیان اینکه ما جوان ترین کشور دنیا با تعداد زیادی بیکار هستیم، افزود: ایران از نظر دانش و فناوری بالاترین شتاب علمی جهان را دارد و یک کشور استثنایی است.

وی ادامه داد: اینکه در حوزه سرمایه می‌گویند کارخانه‌ها خوابیده چون سرمایه ندارند، یک دروغ بزرگ است چون 950 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر دور تا دور کشورمان سرباز بگذارند و تحریممان کنند، ما در داخل کشور برای رسیدن به اقتصاد پیشرو چیزی کم نداریم.

منبع : فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *