سرزمین نور متعلق به همه ملت ایران است

خانه / استان ها / سرزمین نور متعلق به همه ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سرزمین نور متعلق به همه ملت ایران است. اینجا متعلق به هرکسی است که دلش برای اسلام و قرآن می تپد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که در جشنواره ره آورد سرزمین نور به میزبانی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر حضور یافته بود به خبرنگار بسیج، گفت: شهداء در عمق زندگی ما مقاومت و ایستادگی را جاری کردند و درس بزرگی به همه ما دادند.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، افزود: درس شهدا به ما این بود که هر وقت میهن اسلامی نیازمند مردانی است که از هرچیز بگذرند تا اسلام زنده بماند و چهره ولی خدا خدشه نبیند و آبرو و عزت مسلمین پابرجا بماند باید از سر و تن و جان گذشت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: هرجا توانستیم خوبی یک کار یا درستی یک راه را نشان دهیم، بدون اینکه خواسته شده باشد، مردم در آن مشارکت کردند. از نمونه های آن می توان به دوره دفاع مقدس اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب، باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی تبیین شود و نسل های آینده با واقعیت های هشت سال جنگ تحمیلی را بدانند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: جنگ، جدای از آثار و عوارض منفی که برای ملتها و کشورها دارد و برای ملت و کشور ما داشت، زمینه ای برای بروز استعدادهای جوانان و خلاقیت های آنان در جغرافیای این مرز و بوم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از استعدادهایی که در جنگ برای ما کشف شد، هنر مدیریت فرماندهان جوان ما بود که چشم همه جهانیان را خیره و مات و مبهوت و متعجب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ما کسانی بودند که آموزش های آکادمیک و کلاسیک برای جنگ ندیده بودند و اصلاً زمان پیدایش جنگ چنین فرصتی برای آنها فراهم نکرده بود .

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در ادامه به اهمیت زیارت شهدا در قالب کاروان های راهیان نور پرداخت و گفت: برجسته ترین اهداف زیارت، اتصاف زائر به مزور است. کسانی که می توان و باید خطاب به آنها گفت:” وُ بُذُلتم أنفسکم فی مرضاته و صبرتم علی ما أصابکم فی جنبه”. یعنی؛ شما در راه رضای خدا جان خود را بذل کردید و در برابر هر رنجی که در طلب رضایت خدا پیش آمد، صبور و شکیبا بودید و از مسیر خود برنگشتید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با زیارت چنین انسان های عزیزی، عزمِ جلبِ رضایت خداوند در زائر شدید می شود و شدت می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، در رابطه با جایگاه و ارزش محل شهادت شهدا همین بس که امام خامنه ای مدظله العالی می فرمایند: من این سرزمین را یک سرزمین مقدس می دانم. اینجا نقطه ای است که ملائکه الهی که شاهد فداکاری مخلصانه این شهدای عزیز بودند، به اینجا تبرّک می جویند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، خاطرنشان کرد: سرزمین نور متعلق به همه ملت ایران است. اینجا متعلق به هرکسی است که دلش برای اسلام و قرآن می تپد. دلهای همه ملت ایران متوجه این نقطه، این بیابان وهمه این مناطقی است که شاهد فداکاری های جوانان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *