سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند

سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند

خانه / پیشنهاد ویژه / سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به نقش شهیدان سلیمانی و فخری زاده در خدمت به مردم گفت : شهیدان متعلق به هیچ جناحی نیستند بلکه هدفشان دفاع از کشور و خدمت به مردم است.

سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند

پایگاه اطلاع رسانی هیات: «حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه» جمعه ۱۲ دی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دزفول که من در مصلای امام علی علیه السلام این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از نکات بارز سردار سلیمانی این بود که در کنار کارهای نظامی به امور فرهنگی نیز اهمیت می داد.

امام جمعه موقت دزفول افزود: محبت به اهل بیت علیهم السلام ویژگی‌های شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده بود و بعد از گذشت یکسال از شهادت حاج قاسم، هنوز داغ از دست رفتن او بر دل‌ها هست و حضرت آقا هنوز آرام نشده است.

سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند
سلیمانی و فخری زاده خدمت گزار مردم بودند

وی با اشاره به ترور شهید فخری زاده نیز تصریح کرد: این شهیدی که از مهمترین دانشمندان دفاعی و هسته ای ایران بود و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا فردی مانند شهید فخری زاده تربیت شود.

حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه شهید فخری‌زاده علم را برای مدیریت نتیجه بخش آموخت تاکید کرد: شهید فخری زاده در زمینه علم هسته‌ای و تولید واکسن کرونا از این طریق فعالیت کرد.

وی با اشاره به تلاش ۲۰ ساله موساد برای از ترور بودن فخری زاده ابراز کرد: افراد بی بصیرت زمانی که حق و باطل با هم آمیخته می شوند نمی توانند آنها را از هم تشخیص دهند ولی یکی از خصوصیات بارز شهیدان المهندس، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده شناخت حق از باطل بود.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اینکه شهیدان متعلق به جناح و حزب خاصی نیستند عنوان کرد: متاسفانه برخی همچنان گرفتار اصولگرایی و اصلاح‌طلبی هستند در حالی که شهید سلیمانی و فخری زاده نه اصولگرا بودند و نه اصلاح طلب، بلکه آنها هدفشان دفاع از کشور پیشرفت جامعه و خدمت به مردم بود.

حجت‌الاسلام خسروپناه خاطر نشان کرد: دشمن و استعمار از سال‌ها غرب به دنبال تجزیه ایران و سایر کشورهای اسلامی بوده است و جنگ هشت ساله تحمیلی نیز در راستای تجزیه ایران انجام گرفت.

وی اذعان کرد: سردار سلیمانی نسبت به این جنگ اشراف کامل داشت و با هوشیاری و با تدبیر و عقلانیت فاطمیون از این را ایجاد کرد که اکنون افراد دانشمند و قدرتمند در بین آنها وجود دارد.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه مردم نخبگان و مسئولان نسبت به توطئه دشمن برای تجزیه ایران و کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند تصریح کرد: هزینه مقاومت به مراتب کمتر از مسالمت است و کشوری که در مقابل استعمار تسلیم شود باید مرتب عقب‌نشینی کند.

وی با گوشزد کردن خطر توطئه دشمنان برای تجزیه ایران افزود: حدود نیمی از مسلمانان بعد از ایجاد پاکستان از این کشور به هندوستان و بنگلادش رفتند و جمعیت مسلمانان هندوستان کاهش یافت.

حجت‌الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه پاکستان و هندوستان هر ۲ بمب اتم دارند بیان کرد: آمریکا سه دهه هندوستان را تحریم دارو و غذا کرد ولی اکنون این کشور در تولید غذا جزو نخستین کشورهای جهان و دومین کشور در حوزه آی تی است.

وی با مقایسه مقاومت و تسلیم در دو کشور هندوستان و لیبی یاد آور شد: تحریم‌های هندوستان توسط آمریکا در سال ۲۰۰۰  با شکست روبه‌رو شد و مقاومت در هندوستان جواب داد ولی مسالمت و تسلیم در لیبی این کشور را به این وضعیت فعلی در آورد.

منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *