سوگواره سه ساله های حسینی در شهرکرد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / سوگواره سه ساله های حسینی در شهرکرد

همزمان با ایام شهادت سه ساله یادگار حضرت امام حسین علیه السلام،حضرت رقیه سلام الله علیها مراسم سه ساله های حسینی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 شهریور در آستان مبارک امامزادگان شهرکرد برگزار می شود.

سوگواره سه ساله های حسینی در شهرکرد

همزمان با ایام شهادت سه ساله یادگار حضرت امام حسین علیه السلام،حضرت رقیه سلام الله علیها مراسم سه ساله های حسینی روزهای شنبه و یکشنبه 20و21شهریور در آستان مبارک امامزادگان شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام شهادت حضرت رقیّه بنت الحسین علیهما السلام گفت: همه ساله همایش سه ساله های حسینی با حضور جمع کثیری از کودکان در استان به شکل با شکوه برگزار می شود.

سرکارخانم ایمانی افزود: امسال هم برای تسلیت به ساحت مقدس منجی عالم بشریت حضرت امام زمان ارواحنافداه، در شب و روز شهادت مظلومانه دوردانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، این مراسم برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت نمادین و با رعایت اصول بهداشتی،با حضور جمعی از دختران 3 تا 7 سال روز های شنبه20 شهریور همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و یکشنبه 21 شهریور ساعت 16در آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.

وی، گفت: تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سخنرانی و روایت مظلومیت و شهادت علمدار دمشق حضرت رقیه سلام الله علیها، قرائت مقاله و مداحی نوجوانان عاشورایی،تجلیل از یکی از دختران شهدای مدافع امنیت و سفره نمادین حضرتش، از جمله برنامه های اجرای این مراسم معنوی است.

شایان ذکراست: از سنوات گذسته همایش سه ساله های حسینی و سفره ی نذری نازدانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به همت مجمع جهانی خادمان حضرت رقیّه بنت الحسین علیهما السلام در بسیاری از کشورهای جهان اسلام و با تلاش این مجمع، هیأت رزمندگان اسلام و هیئات مذهبی در بیش از صد نقطه ی ایران اسلامی برگزار می شود.

 نظیر این مراسم در بام ایران به همت معاونت های پیروان عترت هیئات رزمندگان اسلام استان، هیئات مذهبی و بسیجیان در شهر ها و شهرستانهای استان با رعایت فاصله اجتماعی،اصول بهداشتی و همراه داشتن ماسک برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *