سوگواری خامس آل عبادر بام ایران

خانه / استان ها / سوگواری خامس آل عبادر بام ایران

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری از برپایی مراسم های سوگواری خامس آل عبا در سراس استان خبر داد.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری از برپایی مراسم های سوگواری خامس آل عبا در سراس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مراسم سوگواری خامس آل‌عبا حضرت امام حسین (علیه السلام) همزمان با حلول ماه محرم، هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 8:30 با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و سخنرانی حضرت آیت الله نجم الدین طبسی، استاد حوزه و دانشگاه، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با همکاری هیئت رزمندگان اسلام استان و هیئت ثارالله سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز، با سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی و نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ادامه می‌یابد.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: در پایان مراسم از عزاداران حسینی، با توزیع صبحانه نذری پذیرایی به عمل می‌آید.

وی گفت: مراسم سوگواری دهه اول محرم در خیمه گاه ثارالله شهر بروجن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی عباسی خراسانی ساعت 20:30 دقیقه شب، در مسجد جامع شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد همتیان همزمان با نماز مغرب و عشاء، در اشکفتک(منطقه غرب شهرکرد) در حسینیه گلزار شهداء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مختاری، در مسجدجامع شهر بن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشریفی، و در مسجدجامع شهرکیان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسلامی کاشمری و مداحی و نوحه خوانی ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برپا می گردد.

توسلی ادامه داد: نظیر این مراسم معنوی به همت هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام ، ثارالله سپاه و بسیج  در سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری نیز  برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *