سوگواری شهادت امام عسکری علیه السلام و تجلیل از مداح نوجوان در شهرکرد + تصاویر

خانه / استان ها / سوگواری شهادت امام عسکری علیه السلام و تجلیل از مداح نوجوان در شهرکرد + تصاویر

همزمان باشهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مراسم سوگواری و تجلیل از مداح نوجوان به همت هیأت نوجوانان عاشورایی شهرکرد در مدرسه طلوع آزادی این شهر برگزارشد.

همزمان باشهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مراسم سوگواری و تجلیل از مداح نوجوان به همت هیأت نوجوانان عاشورایی شهرکرد در مدرسه طلوع آزادی این شهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛دراین مراسم با شکوه مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد با تسلیت شهادت امام عسکری علیه السلام به اجرای برنامه های واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: در دوماه محرم و صفر چندین برنامه باشکوه در مرکز استان برگزارشد.

کاظم احمدی ادامه داد:با همکاری ارزشمند صداوسیمای استان برنامه های اجراشده بصورت زنده و نیز ضبطی از شبکه های استانی و سراسری در مراحل مختلف پخش گردید.

درادامه مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان نیز طی سخنانی باتسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را به اساتید و دانش آموزان تبریک گفت.

حمیدرضاتوسلی به حماسه 9دی اشاره کرد و افزود:مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه عاشورایی نهم دی ماه توطئه های فتنه گران و سران استکباری را نقش بر آب کردند.

وی به نقش بصیرت و حرکت به موقع اشاره کرد و ادامه داد:بصیرت و حرکت به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی درنهم دی ماه، برای اسلام و ایران اسلامی عزت آفرین بود و دشمنان استکباری را در رسیدن اهداف شوم خود ناکام ساخت.

توسلی فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب برای ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی  تلاش های زیادی کردند.

وی ادامه داد: ایجاد گروهای تکفیری و داعش برای معرفی چهره خشن از اسلام به دنیا از جمله کارهای استکباری است که با هوشیاری جهان اسلام  در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند، این امر موجب عصبانیت دشمن شده است و وظیفه ما حفظ هوشیاری و بالابردن بصیرت و آگاهی های سیاسی خود و دیگران است.

خیر مقدم گویی مدیر آموزشگاه،تجلیل از “علی قائدی”مداح نوجوان برنامه های محرم و صفر واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

این مراسم را به روایت تصویر با هم مرور می کنیم…

DSC05317

DSC05318

DSC05321

DSC05322

DSC05324

DSC05328

DSC05331

DSC05330

اDSC05339

DSC05338

DSC05332

DSC05342

DSC05344

نتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *