سپاه در عرصه های مختلف می درخشد

خانه / استان ها / سپاه در عرصه های مختلف می درخشد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت، درایت و آینده نگری امام راحل(ره) در تشکیل سپاه را تحسین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛امام جمعه شهرکرد در جمع طلاب، وآحاد مردم شهرکرد بر ایستادگی پای انقلاب نبوی و ارزش های ناب اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، با اشاره به یکی نشانه های اهل تقوا گفت: صداقت از نشانه های اهل تقواست. مؤمن متقی به خودش مراجعه می کند تا ببیند این صداقت تقوایی را دارد یا خیر. انسان با تقوا به خودش، مردم، خدایش، پیامبر و ولایت دروغ نمی گوید.

وی، با یادآوری سالروز شهادت امام هفتم، اظهار کرد: حضرت امام موسی کاظم علیه السلام فرموده اند، که خیلی بد بنده ای آن فردی که دو زبانه باشد. مؤمن یک چهره د ارد و صادق است و دروغ نمی گوید. صداقت از ویژگی های اهل تقواست.

امام جمعه شهرکرد، محاسبه را لازمه شناخت داشتن صداقت در وجودمان دانست و استفاده از ناظر و واعظ درونی را که همان وجدان،‌عقل و فطرت است توصیه کرد.

وی، با اشاره به روایتی دیگر از امام هفتم شیعیان، استفاده نکردن از واعظ و ناظر درونی را عامل تسلط دشمن درونی و بیرونی بر انسان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ، با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ درایت، تدبیر و آینده نگری امام راحل(ره) را تحسین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: حضرت امام خمینی(ره) برای تحکیم پایه های انقلاب اسلامی برنامه داشتند و تشکیل سپاه یکی از این آینده نگری هاست.

وی، افزود: در کنار ارتش قوی مکتبی، نیاز به یک سپاه با مأموریت های گسترده و برنامه های وسیع نیز نیاز داشتیم و امروز سپاه در همه عرصه ها حضور دارد و می درخشد.

امام جمعه شهرکرد، اظهار کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس با کمک و پشتیبانی بسیج، ارزش آفرید و با شهادت طلبی به تقویت نظام کمک کرد و امروز نیز در عرصه های مختلف نظامی، دفاعی، خارجی،می درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  افزود: سپاه در عرصه های دفاعی و نظامی توانسته در وجود دشمن که خودش مسلح به تجهیزات روز و هسته ای است، وحشت ایجاد کند.

وی، با بیان اینکه؛ امروز به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تشکیلات دفاعی قدرتمند داریم، تأکید کرد: سپاه در عرصه های اقتصادی و سازندگی نیز بعد از دفاع مقدس به دولتمردان و مسئولان کمک کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: در زمان های مختلف و بحرانها نیز اولین نیرویی که در صحنه حضور پیدا می کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد، ضمن سفارش آحاد مردم به حضور در پای صندوق های رأی، مراقبت از دو قطبی شدن کشور در انتخابات را یادآور شد و گفت: منظور از دوقطبی شدن، اصول گرایی و اصلاح طلبی نیست، دشمن در مقام این است که پرچمی را مقابل پرچم حزب الله و پرچم ولایت فقیه قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  گفت: جناح بازی خوب نیست و سم مهلک است، اما وقتی گفته می شود دو قطبی نشود،یعنی مراقب باشید که عده ای می خواهند با القائات خودشان برخی را مقابل ولی فقیه قرار دهند.

وی، در ادامه به روز زمین پاک، سالروز شکست آمریکا در حمله نظامی به ایران و واقعه طبس، روز ایمنی و حمل و نقل و همچنین فرارسیدن عید سعید مبعث نیز اشاره کرد.

گلایه از شیوه برگزاری مسابقات قرآن دانشجویی در دانشگاه شهرکرد و عدم توجه مسئولان این دانشگاه به این برنامه مهم از دیگر بخش های سخنان امام جمعه شهرکرد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *