سپاه نقطه امید دوستان و مایه ی یأس دشمنان است

خانه / استان ها / سپاه نقطه امید دوستان و مایه ی یأس دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مقابله سپاه با تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری باعث ذلت جبهه استکبار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ضمن اشاره به سخنان سخیف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اهانت به ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از دستاوردهای عظیم این انقلاب مردمی و الهی، دشمنان درصدد براندازی این نظام  برآمدند و ضربه زدن به سپاه بعنوان بازوی توانمند آن را در صدر برنامه های خود قرار دادند.

حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: عزت، صلابت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی و الگوگیری ملت های آزاده و مسلمان منطقه و جهان از روحیه جهادی و انقلابی گری پاسداران حریم ولایت، بر دشمنی استکبار جهانی با ملت، سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان،ادامه داد:با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) پیرامون نقش سپاه در کشور که فرمودند”اگر سپاه نبود،کشور هم نبود”،امروز نیز شاهد هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کارنامه ای درخشان در عمل، ضامن امنیت ملت ایران و پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه راهبردی غرب آسیاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند” سپاه «سنگر مستحکم انقلاب» و «عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمانها» است”،  گفت: پیوند سپاه با ولایت، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناگسستنی است و نقش ایثار، ازخودگذشتگی، ولایتمداری و ولایت پذیری پاسداران در دفاع از آرمان های والای انقلاب از پرافتخارترین صفحات زرین تاریخ کشور به شمار می روند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان افزود: با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز سپاه در منطقه؛ موجبات خفت، خواری و ذلت استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و حامیان تروریسم تکفیری و سردمداران جنگ‌های نیابتی و برپاکنندگان گروه داعش  فراهم آمده است و دشمنی و یاوه سرایی های دولتمردان آمریکا نیز به همین دلیل می باشد.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: همانگونه که همه مسئولان کشور نیز اذعان دارند؛ سپاه متعلق به آحاد مردم این سرزمین است و تإمین امنیت پایدار در کشور مرهون ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح بویژه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون از جمله؛ دفاع از مرزهای جغرافیایی و ارزش های دینی و معنوی است.

وی سپاه را نقطه امید دوستان و مایه ی یأس دشمنان دانست و یادآور شد: سپاه در نوک پیکان مقابله با تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری قرار دارد و این دفاع جانانه پاسداران باعث ذلت جبهه استکبار و حامیان آنها منطقه ای آنان شده است؛ لذا با تهدید، تحریم و فشارهای سیاسی درصدد مهار این نهاد مقدس و نقطه امید مظلومان جهان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در ادامه، اظهارات ترامپ را یاوه سرایی از روی حقارت و شکست در منطقه دانست و گفت: دشمنی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب بوده و تنها لحن سردمداران آمریکا و دولت های غربی و منطقه ای دنباله رو آنها تغییر کرده است.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان،گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری” از روز اوّل این هارت‌و‌هورت‌ها علیه جمهوری اسلامی بوده تا امروز؛ قریب چهل سال است. هیچ غلطی نتوانستند بکنند.” و با اتحاد و همبستگی ارکان نظام،  ان شاء الله همچون همیشه ملت ایران پوزه دشمنان انقلاب را به خاک می مالد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *