شبهه زدایی از ویژگی های امام جواد علیه السلام است

خانه / استان ها / شبهه زدایی از ویژگی های امام جواد علیه السلام است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: امام جواد علیه السلام  از دانش گسترده ای برخوردار بود به طوری که تمام شبهات و سوالات عالمان آن زمان را پاسخ می دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جواد(علیه السلام) که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت این امام همام، گفت: امام جواد(علیه السلام) در تولد، شهادت و طول زندگیشان بسیار مظلوم بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه با توجه به آغاز امامت امام جواد(علیه السلام ) از هشت سالگی بسیاری از فرقه ها با این موضوع مخالفت می کردند، افزود: بزرگان آن زمان نزد امام رضا(علیه السلام) رفته و گله مند بودند اما ایشان ویژگی های امام جواد(علیه السلام) را برایشان برشمرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: مامون می خواست از کم سن و سال بودن امام جواد(علیه السلام ) سوء استفاده کرده و رابطه بین امام و شیعیان را قطع کند و این امام را کاملا تحت نظر داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: امام جواد(علیه السلام ) از دانش گسترده ای برخوردار بود به طوری که تمام شبهات و سوالات عالمان آن زمان را پاسخ می دادند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با بیان اینکه ما نیز نباید در زمان حال امام زمانمان را تنها بگذاریم، تصریح کرد: مشکلات امروز کشور به دلیل غربگرایی برخی است والا آمریکا و اسرائیل و دشمنان در تمام این سال ها بوده اند و هرگز نتواسته اند به هدفی در کشور دست یابند.

مداحی و ذکر روضه در سوگ شهادت امام جواد علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *