شرق عدن در کنترل نیروهای مردمی

خانه / مطالب و رویدادها / شرق عدن در کنترل نیروهای مردمی

* از امروز مذاکراتی در ریاض برگزار خواهد شد که قرار است طی آن طرفداران عبد ربه هادی منصور با یکدیگر درباره آینده یمن گفت‌وگو کنند.

* منابع رسانه‌ای خبر دادند که نیروهای کمیته‌های مردمی کنترل شرق عدن را در اختیار دارند و شبه نظامیان طرفدار رئیس جمهور فراری یمن به مناطق غربی شهر عقب نشینی کردند.

* همزمان با ادامه درگیری میان نیروهای مردمی یمن با تروریست‌های القاعده‌ای مورد حمایت عربستان در استان شبوء، هواپیماهای شناسایی آمریکایی بر فراز این استان به پرواز درآمدند.

* تل آویو کشتار غزه را با کشتار عربستان در یمن توجیه کرد/گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که اختلافات میان فرانسه و تل‌آویو اخیرا شدت یافته به نحوی که سفر هفته گذشته یک هیأت فرانسوی به قدس اشغالی به درگیری لفظی انجامیده است.

* عربستان سعودی بار دیگر برای چندمین بار با بمباران مناطق مختلف یمن آتش بس 5 روزه را نقض کرد.

* تجمع اعتراضی در برابر مقر پارلمان اروپا در محکومیت تجاوز عربستان به یمن/شمار زیادی از فعالان بلژیکی با برگزاری تجمع اعتراضی در برابر مقر پارلمان اروپا، تجاوز عربستان به یمن را محکوم کردند.

* زندگی در کانال‌های‌فاضلاب برای در امان ماندن از حملات سعودی/ده‌ها خانواده یمنی که بر اثر حملات جنگنده‌های سعودی خانه‌های خود را از دست دادند، مجبور شدند برای ادامه زندگی و در امان ماندن از حملات هوایی به فاضلاب‌های زیر زمینی شهر صنعا روی بیاورند و در آنجا اقامت ‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *