شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

خانه / استان ها / شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

سردار علی محمد اکبری گفت: روز قدس، روز مقابله حق با باطل و مظلوم با ظالم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، با اشاره به حساسیت شرایط زمانی و ائتلاف جهانی صهیونیسم و استکبار برای اسلام هراسی و مقابله با ارزشهای اسلامی، همچنین ایجاد نفاق بین امت اسلام، تإکید کرد: حضور ملتهای مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس باید از سال های گذشته باشکوه تر باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: تدبیر داهیانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، زمینه ساز اتحاد و همبستگی مسلمانان و جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین بعنوان اصلی ترین مسئله جهان اسلام شد.

وی، ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، که رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد بود؛ شمارش معکوس برای نابودی این رژیم غاصب کودکش و محو غده سرطانی از صفحه روزگار آغاز شده است.

سردار اکبری، بیت المقدس را بعنوان قبله نخستین مسلمانان دارای اهمیت فوق العاده دانست و گفت: روز جهانی قدس، روز وحدت مستضعفان و مظلومان جهان برابر مستکبران و ظالمان است و باید با وحدت و انسجام بیش از پیش، این مناسبت مهم مذهبی گرامی داشته شود و راهپیمایی باشکوهی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی، با اشاره به بحث هلوکاست نیز بیان داشت: اگر هلوکاستی نیز بوده، با توجه به اینکه اروپایی ها مسبب آن محسوب می شوند، چرا باید مسلمانان تاوان آن را بدهند؟

سردار اکبری، در پایان از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و بسیجیان و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد خواست در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با شکوه و صلابت حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *