شناسایی هویت پیکر 3 شهید تازه تفحص شده از منطقه فکه+مشخصات

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / شناسایی هویت پیکر 3 شهید تازه تفحص شده از منطقه فکه+مشخصات
شهید تزئینی

پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده به وسیله کارت و پلاک هویت شناسایی شد. این شهدا در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده‌اند که پیکر مطهرشان بعد از گذشت 32 سال از شهادتشان طی عملیات تفحص شهدا کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده از استان کرمان به وسیله کارت و پلاک هویت شناسایی شد. این شهدا در عملیات والفجر یک و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده‌اند که پیکر مطهرشان بعد از گذشت 32 سال از شهادتشان طی عملیات تفحص شهدا کشف شده است. مشخصات این شهدا به شرح زیر است:

شهید علی نادعلی پور

شهید علی نادعلی پور، فرزند صفر ، متولد سال 45 و اعزامی از استان کرمان است. این شهید بزرگوار در سال 62 به جنگ اعزام و در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. هویت پیکر او از طریق کارت هویت شناسایی شد.

شهید ناصر نژاد شاهبداغی

شهید ناصر نژادشاهبداغی، فرزند بهمن ، متولد سال 44 و اعزامی از استان کرمان است. این شهید بزرگوار در سال 62 به جنگ اعزام و در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. هویت پیکر او از طریق کارت هویت شناسایی شد.

شهید حسن حسینی عامری اختیار آباد

شهید حسن حسینی عامری اختیار آباد، فرزند محمد، متولد سال 44 و اعزامی از استان کرمان است. این شهید بزرگوار در سال 62 به جنگ اعزام و در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. هویت پیکر مطهر او از طریق پلاک هویت شناسایی شد.

منبع : تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *