شناسایی 80 مداح شهید در استان چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / شناسایی 80 مداح شهید در استان چهارمحال وبختیاری
مسئول بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری از شناسایی 80 مداح شهید در استان چهارمحال وبختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای قشر بسیج مداحان با حضور اعضای شورای قشر بسیج مداحان سپاه استان برگزار شد.

سرگرد پاسدار حجت الله کیانی در ابتدای جلسه با عرض خیر مقدم به حضار، تشکیل کارگروه های تخصصی مداحان ، هیئات مذهبی و شعرای آئینی را از اهداف این جلسه عنوان کرد.

وی به چاپ کتاب مداحان شهید استان اشاره کرد و گفت:بالای 80 مداح شهید در استان شناسایی شده که مراحل جمع آوری خاطرات و چاپ کتاب در دست اقدام می باشد و ان شاءالله مهرماه سالجاری همزمان با برگزاری کنگره 2400شهبد استان از این کتاب رونمایی می شود.

وی در ادامه از خانواده های مظم شهدا و رزمندگان اسلام خواست:اسامی مداحان شهید استان را در اختیار بسیج مداحان درسطح استان که قرار دهند تا نسبت به جمع آوری خاطرات و دست نوشته های  اقدام شود.

اجرای برنامه های ابلاغی ، گردهمایی هیئات مذهبی،مداحان و شاعران آیینی در کنگره 2400شهیداستان و عهد و میثاق با شهدا،بارگذاری متن کتاب شهدای مداح استان در سایت بسیج مداحان استان و کشور  همچنین تجلیل از کسانی که از طریق پیامک اقدام به ارسال نام کتاب پیشنهادی مداحان شهید استان  نمودند ازجمله نظرات دیگر اعضا بود.

انتهای خبر/

گزارش تصویری: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *