شهدای راه گشای میادین سخت هستند

خانه / استان ها / شهدای راه گشای میادین سخت هستند

سردار سرتیپ پاسدار نصرالله فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی ، شهدای دوران دفاع مقدس را راه گشای میادین سخت دانست.

سردار سرتیپ پاسدار نصرالله فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی ، شهدای دوران دفاع مقدس را راه گشای میادین سخت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار نصرالله فتحیان مسئول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی، در نخستین یادواره شهدای بهداری لشکر قمربنی هاشم علیه السلام استان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد گفت: مایه افتخار است که این استان در حوزه پزشکی 72 شهید امدادگر، پرستار و دانشجوی پزشکی تقدیم انقلاب و امام نموده است.

سردار فتحیان بیان کرد: ما وام دار شهدا هستیم و این شهدای دوران دفاع مقدس بودند که راه کربلا را برای امروز ما باز کردند و همین شهدا راه قدس را هم باز خواهند کرد.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی اظهار کرد: وعده الهی قطعی است، شما خدا و دین خدا را یاری کنید خداوند هم شما را یاری خواهد کرد.

یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: عزت و استقلال و آزادی امروز ما مرهون چیست؟ آیا مرهون مذاکره است یا مقاومت؟

وی افزود: زدن هواپیمای آمریکا در برد 55 هزار پایی با گفتگو محقق شد یا با تلاش 30 ساله مجاهدانه ی بعد از دوران دفاع مقدس تا کنون؟

سرتیپ فتحیان ادامه داد: بدانید اینکه سپاه کشتی انگلیس در مجاورت ناوهای جنگی را متوقف و بازدداشت می کند به خاطر اقتدار و برنامه ریزی و داشتن تکنولوزی پیشرفته در امور نظامی است.

مسئول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت ابراز کرد: من از ابتدا تا انتهای جنگ در امور بهداری فعالیت داشتم و حقیقتا در روزهای اول حداقل ها را داشتیم و اوضاع به هم ریخته ای حاکم بود، کادر ما حداقلی بود اما با همان کم ها با اعتقاد وارد میدان شدیم.

وی تأکید کرد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس کار بزرگی کردند و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی در جنگ روسفید شدند.

سردارفتحیان عنوان کرد: در طول دوران دفاع مقدس بیش از 100 هزار عمل حیاتی نجات بخش انجام شد که اگر این بیمارستان ها و عمل های جراحی صحرایی نبود قطعا آمار شهدای کشور بسیار بیشتر بود.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم از خانواده شهدای بهداری تجلیل شد.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  رضا کمالی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *