شهدای ما بزرگ مردانی بودند که دل از تعلقات دنیوی بریده و تنها به خداوند نظر داشتند+تصویر

خانه / استان ها / شهدای ما بزرگ مردانی بودند که دل از تعلقات دنیوی بریده و تنها به خداوند نظر داشتند+تصویر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم شهدای گمنام گفت: شهدای ما بزرگ مردانی بودند که دل از تعلقات دنیوی بریده و تنها به خداوند نظر داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، در مراسم وداع با شهدا گمنام استان با بیان اینکه شیطان بزرگ برای ضربه زدن این انقلاب اسلامی تلاش می کنند، گفت: تقوا، چنگ زدن به ریسمان الهی و حرکت در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا تنها راه مصون ماندن این انقلاب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:شهدای ما مردانی افلاکی بودند که زمین در نظرشان تنگ و تاریک بود و رفتند تا راه راست و هدایت را به ما بنمایانند.

وی شهدا را نامداران و سرفرازان جاوید نظام اسلامی دانست و گفت: به خوبی می‌توان از آیات قرآن استنباط کرد که شهیدان جاوید زمان ما هستند.

حجت‎الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تقوا را رمز رستگاری و سعادتمندی شهدا دانست و پیشه کردن تقوای الهی در لحظه لحظه زندگی را نیز یکی از امور واجب هر مسلمان برای رسیدن به کمال خواند و گفت: تقوا می‎تواند انسان را تا اعلی درجات بندگی خداوند پیش ببرد و بنده پاک و مخلص خداوند نیز هرگز به گناهان آلوده نخواهد شد و مسیر اصلی زندگیش را گم نمی کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: قرآن کریم، پیامبر اعظم و اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام یک راه را برای ما مشخص کرده‌اند و آن هم راه تقوا و سنجیدن همه حرف ها و کردارها و رفتارها با نظرات خداست.

وی با تأکید بر اینکه شهدا به عهده خودشان با خدا و امام وفا کردند، مسئولان را بر حفظ و پاسداری از این نظام و عمل به وظایف توصیه کرد و گفت: شهدا با عمل وظیفه خود را انجام دادند و تمام هستی خود را در راه این نظام فدا کردند اگر کاستی و ضربه ای به این نظام وارد شود مسئولان و خادمان باید در محضر خدا و شهدا پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی هواهای نفسانی را مهمترین عامل ایجاد فاصله بین بنده و خدا دانست و گفت: به خدا قسم اگر دل از تعلقات دنیایی بکشیم و هواهای نفسانی را تبعیت نکنیم مطمئن باشید که ولی عصر خواهد آمد و ظهور او محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرزندان این مرز و بوم جانانه در پای این نظام ایستادند، ضعف‌ها و کاستی‌های وارد شده به نظام در اثر غفلت و بی توجهی را یادآور شد و گفت: هوای نفسانی، ما را از مسیر اصلی خودمان نگه داشت و آرام آرام بی تفاوتی و غفلت نسبت به ارزش ها در جامعه رسوخ پیدا کرد.

نماینده مردم تهران، تقوا و چنگ زدن به ریسمان الهی را تنها راه مصون ماندن این انقلاب دانست و گفت: دشمنان و کافران غربی از بیرون و برخی جاهلان و نادانان در داخل کمر به ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسته اند بنابراین بکوشیم در راه خدا، اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شهدا ثابت قدم بمانیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: اگر مسئولان از مسئولیت های خود به نحو شایسته حراست و پاسداری کنند ، به یقین اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام بهترین ها در دنیا را به شما می دهند همان گونه که به شهدا عنایت کردند.

نماینده مردم تهران گفت: شهدا با ولایت مداری و صداقت تمام هستی و زندگی خود را در راه خدا فداکردند و خدا نیز اجر و پاداش خود را در این دنیا و آخرت در حق آنها تمام کرد طوری که آنها عند ربهم یرزقون شدند.

آقاتهرانی5

آقاتهرانی9

آقاتهرانی6

آقاتهرانی3

آقاتهرانی10

آقاتهرانی7

آقاتهرانی8

 عکاس: محمد مهدی توسلی

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *