شهدای مدافع حرم ایدئولوژی ما را حفظ و تثبیت کردند

خانه / استان ها / شهدای مدافع حرم ایدئولوژی ما را حفظ و تثبیت کردند

%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af

مسئول روابط عمومی کل سپاه با خانواده سردار شهید عزت الله سلیمانی از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رمضان شریف در دیدار با خانواده سردار شهید عزت الله سلیمانی در شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،‌هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله، گفت: جدای از تحلیل های سیاسی، آمریکایی ها دنبال این بودند که فرهنگ اهل بیت و تشیع را تحقیر کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، کار شهدای مدافع حرم را بزرگ تر از کار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود:‌در دفاع مقدس، ما جغرافیایی کشورمان را حفظ کردیم؛ اما شهدای مدافع حرم ایدئولوژی ما را حفظ و تثبیت کردند و کار بسیار سختی بود.

وی، ادامه داد: آن چیزی که هدف بود، زیر سؤال بردن عزت شیعه بود؛‌هدف بارگاه حضرت زینب سلام الله علیها نبود؛ بلکه زیر سؤال بردن گفتمان انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول، تصریح کرد: همین الان جریانی از خارج کشور دنبال این است، که ایران دنبال تثبیت بشار اسد و دولت سوریه است؛ در صورتی که همه عقلا این را می فهمند که ما آنجا حضورمان برای مبارزه با اسرائیل و تثبیت امت اسلامی است و اسد و خانواده اش متر و معیار جمهوری اسلامی نیست.

وی، گفت: هر موقع مقام معظم رهبری با خانواده شهدا ملاقاتی داشته اند، حضرت آقا دقت و نگاه ویژه به این موضوع دارند.

گفتنی است: سردار شهید عزت الله سلیمانی، یک سال پیش در مأموریت مستشاری که به کشور سوریه اعزام شده بود، به فیض شهادت رسید .

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *