شهدای مدافع حرم مبلغین دین خدا و الگوی جوانان هستند

خانه / استان ها / شهدای مدافع حرم مبلغین دین خدا و الگوی جوانان هستند

%d9%81%d8%b6%d9%84%db%8c1

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت:شهدای مدافع حرم ،در پاسداری از حریم اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام  الگوی نمونه ای برای جوانان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردارعلی فضلی در آیین سومین روز خاکسپاری و گرامیداشت یاد و خاطر نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور،شهیدمحمد حسن قاسمی اشکفتکی افزود:مردم همواره با بصیرت و هوشیاری خود در همه صحنه های انقلاب حضور پررنگ دارند و برای دفاع از انقلاب و اسلام از جان خود مایه می گذارند و شهید قاسمی نمونه این از خود گذشگی و ایثار در راه دین و دفاع از حرم اهل بیت است.

یادگار سالهای دفاع مقدس گفت:دشمنان در طول 38سال گذشته به دنبال ضربه زدند به نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران بوده اند، ولی ایثار و ایستادگی جوانان باعث شده است دشمن هرگز نتواند به صورت مستقیم علیه ایران اقدام کند.

سردار فضلی یادآور شد: پیروی از فرامین قرآن مجید،پیامبراعظم،ائمه اطهار علیهم السلام  و اطاعت از رهبری در وجود مردم است و همین امر باعث پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد و اکنون در برابر دشمنان دین همواره استوار و محکم ایستاده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم ما همیشه با بصیرت و هوشیاری در میدان بوده‌اند و برای دفاع از انقلاب و اسلام شهدایی را به نظام تقدیم کرده‌اند که شهید محمد حسن قاسمی اشکفتکی نمونه بارز این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها است.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن جرات ندارد به طور مستقیم به کشور ما تعرض کند گفت: این امر فقط به خاطر وجود جوانان ولایتمدار این مرز و بوم است که حاضر هستند برای دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را فدا کنند.

وی گفت:اگر فدارکاری و رشادت جوانان نبود امروز داعش از مرزها عبور می کرد ولی به لطف خدا داعش زمین گیر شده است.

شهید محمد حسن قاسمی اشکفتکی از پرستار چهارمحال و بختیاری حدود صد روز قبل هنگام انجام اقدامان بشر دوستانه و امدادی در حلب سوریه،به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید و پیکر این شهید روز یکشنبه بیست و سوم آبانماه به شهرکرد بازگردانده و در این شهر با حضور پر شور آحاد مردم ولایتمدار و مومن استان تشییع و در گلستان همیشه جاوید شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *