شهدا الگوهای تمام نشدنی هستند

خانه / استان ها / شهدا الگوهای تمام نشدنی هستند

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام شهدا را الگوهای تمام نشدنی دانست و گفت: کنگره شهدا بهترین فرهنگسازی را به همراه دارد و راهی برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛   سردار رضا محمد سلیمانی در دومین روز کنگره ملی سرداران و 2436 شهید استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند وباید جوانان مانند علم، به در جستجوی شهدا باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ الگوهای زیادی برای جوانان ما از جوانان سلحشور کشور در عرصه جهاد شهادت سراغ داریم که اوج آن جوانان این کشور در دفاع از انقلاب و میهن و اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود که برخی اکنون زنده اند و پیام رسان آن شهدا و برخی شهدا هستند که پیامشان باقی است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام فعالیت‌های خوبی برای برگزاری ستاد کنگره شهدای استان انجام گرفته است و برنامه‌ریزی‌های برگزاری این کنگره از سال‌های گذشته انجام پذیرفته است.

سردار سلیمانی بیان کرد: تا کنون برنامه‌های زیادی در کنگره شهدای استان انجام گرفته است که می‌توان به جمع‌آوری 500 هزار سند از اسناد شهدا و دفاع مقدس ، تدوین و نشر 150 کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهید و شهادت ،برگزاری 2437 ختم قرآن، برگزاری 2500 يادواره شهدا و بيش از 300 يادواره در سطح ستادها ساخت تنديس و نصب 2436 لاله با عكس شهدا ،ساخت و افتتاح 52 سوله و سالن به نام شهدا ، آماده سازی 40نماد شهری اشاره کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان از کنگره شهدای استان گفت: در این دو روز مردم استان از برنامه‌های کنگره استان حضور

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: پیام این کنگره‌ها و یادواره‌ها این است که هر جوان باید یک شهید را الگوی خود قرار دهد، پیام و کلام آن شهید را بخواند، راه و روشش را بداند و زندگی آن شهید را فرا راه آینده خود قرار دهد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *