شییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در سفید دشت چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / شییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در سفید دشت چهارمحال و بختیاری

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام پیکر مطهر دو شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در شهر سفید دشت بروجن استان چهارمحال و بختیاری تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ پیکر این دو شهید تازه تفحص شده روز چهارشنبه با استقبال  پرشور آحاد مردم وارد چهارمحال و بختیاری شدند و مردم شهید پرور شهرستانهای بروجن و شهرکرد با شهدا وداع کردند .

مراسم تشیع پیکر مطهر این شهیدان درسالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،معاون سياسي امنيتي استاندار ،جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني با استقبال مثال زدنی مردم شهيد پرور شهرستان بروجن در شهر سفيد دشت تشييع و به خاک سپرده شد.

کوچه و  خيابان شهر سفيدشت در تشیع این شهدا،  مملو از جمعيتي بود که براي پاسداشت ياد و خاطره شهدا و آرمان‌هايشان‌ گردهم آمدند و با فرياد “لبيک يا حسين” پيکر مطهر شهدا را تا بوستان لاله این شهر مشايعت و بدرقه کردند.

در این مراسم با شکوه  پس از سخنرانی و مداحی،نماز بر پيکر مطهر شهداي گمنام به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلي نکونام گلپایگانی ،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.

مراسم وداع با این شهیدان گمنام 25 و 27 ساله که در عملیات خیبر در جزیره مجنون و عملیات بدر به شهادت رسیدند، در شب شهادت صادق آل محمد علیه السلام در جوار آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها در شهرکرد و حسینیه ثارلله سپاه بروجن برگزار شد.

آحاد مردم عزادار شهادت مظلومانه بنیانگذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با چشمانی گریان در مصیبت شهادت ششمین امام شیعیان با آرمانهای امام راحل و شهیدان گمنام تجدید میثاق کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *