صهیونیست‌ها منزل شهید «مهند حلبی» آغازگر انتفاضه قدس را تخریب کردند

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / بیداری اسلامی / صهیونیست‌ها منزل شهید «مهند حلبی» آغازگر انتفاضه قدس را تخریب کردند

بولدوزرهای رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد امروز شنبه منزل خانواده شهید «مهند حلبی» آغازگر انتفاضه قدس در روستای سردا واقع در شمال شهر رام‌الله را تخریب کردند.

شفیق حلبی پدر شهید مهند حلبی گفت: یک گروه از نیروهای اشغالگر بامداد امروز شنبه به روستای سردا یورش آورده شروع به تخریب ساختمان خانه ما کردند.

وی افزود: ما از دو ماه پیش خانه خود را تخلیه کرده بودیم اما به‌محض اطلاع از اقدام صهیونیست‌ها در تخریب خانه سریعاً در مکان حاضر شدیم اما نظامیان رژیم اشغالگر ما را مورد ضرب و شتم قرار داده از نزدیک شدن به خانه منع کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین درگیری‌هایی بین تعدادی از جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در روستای سردا به وقوع پیوست.

انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی از اول اکتبر گذشته با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به‌نام «مهند شفیق حلبی» (19ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت و اکنون با آغاز سال جدید میلادی این انتفاضه نیز وارد چهارمین ماه شده است.

نظامیان صهیونیست از ابتدای انتفاضه قدس تا کنون بیش از 150 فلسطینی را شهید کرده‌اند و علاوه بر آن بیش از 15هزار فلسطینی نیز بر اثر اصابت گلوله جنگی و پلاستیکی زخمی شده و یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شده‌اند.

منبع : تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *