صهیونیسم و شیطان پرستی

صهیونیسم و شیطان پرستی

خانه / پیشنهاد ویژه / صهیونیسم و شیطان پرستی

آنها تصمیم گرفته‌اند، به هیچ کس اجازه اظهار وجود ندهند، رسما اعلام می‌کنند همه باید تحت کنترل صهیونیسم باشد، همه باید به شنیدن صدای آنان عادت کنند. همه چیز را آنگونه که خود می‌پسندند، می‌خواهند.

صهیونیسم و شیطان پرستی

پایگاه اطلاع رسانی هیات: جوانان را در دنیایی از خیالات و اوهام شاعرانه گرفتار می‌سازند و به وقت استیصال و سرخوردگی لحظه‌ای که جوان به هر چیزی چنگ می‌زند تا خود را از مهلکه نجات دهد، مذهب جعلی که سران صهیونیسم از پیش طراحی کرده‌اند در اختیار او می‌گذارند.

بر این اساس می‌گوییم :

1. شیطان پرستی مذهبی ساختگی است که توسط سران صهیونیسم بوجود آمده که مدیریت افکار و اندیشه‌ها را در انحصار خود می‌پندارند. صهیونیسم با صرف مبالغ هنگفت و با خدمت گرفتن هنرپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، انتشار سی دی‌های آموزشی، مجلات، روزنامه‌ها و کاباره‌ها… در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان غرب و به تبع جوانان شرق است، تا جایی که به گفته رئیس بیمارستان نوجوانان نیویورک، شیطان پرستی یکی از شایع‌ترین تهدیداتی است که جوانان امروز را تهدید می‌کند.

آشکار است، وقتی کلیسا نتواند در مقابل خواسته‌های معنوی جوانان الگوی مناسبی ارائه دهد، آنانی که خود را گرگ می‌خوانند هدایت گله‌های گوسفند را برعهده خواهند گرفت و کیست که متوجه استخوان‌های شکسته کلیسا نشده باشد.

صهیونیسم و شیطان پرستی
صهیونیسم و شیطان پرستی

رئیس بخش تحقیقات سری پلیس ایالات متحده می‌گوید: می‌توانید مرگ را در بیشتر کلیساها لمس کنید، چیزی برای ادامه حیات وجود ندارد.

تو.شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می‌کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست، به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک نیز می‌گویند.

3.شیطان پرستی آنگونه که خود می‌گوید، حقیقتی را جستجو می‌کند که در این جهان یافت نمی‌شود، خود کشی که از موارد رایج این آیین است، توجیهی اینگونه دارد: اگر بپرسی چرا خودت را می‌کشی؟ می‌گوید، می‌خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی‌آید.

مذهب سازان عصر جدید بسیار زیرک هستند. آنان به این حقیقت رسیده‌اند که همیشه گروهی در دنیا وجود دارند که از هیچ‌گونه استقلال فکری برخوردار نیستند و متاسفانه این گروه کمتر به خردمندان تمایل دارند، بلکه گرایش ایشان بیشتر به کسانی است که هوی و هوس را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. پروتکل‌های سران صهیونیسم به صراحت به تربیت و آموزش افراد اشاره دارد و می‌گوید: تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره‌های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند، نمی‌توانیم برنامه‌هایمان را در این‌گونه جوامع مطابق با روشی کلی و یکسان پیاده کنیم. اما اگر برنامه‌ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز کنیم، می‌توانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوی سرسخت‌ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادی که از پیش مطیع ساخته‌ایم، به زیر سلطه خویش درآوریم.

4. به شیطان پرست تفهیم می‌کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی‌شود، در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره‌ای برای پاک شدن نیست جر مردن و رهایی از این دنیا.

5. به شیطان پرست می‌فهمانند زندگی در این دنیا بر پایه دروغ است و همه باورهای مردم بر پایه همین دروغ شکل گرفته است، همه عادت کرده‌اند دروغ بگویند، لذا اگر حرف راست هم بزنید کسی آن را باور نمی‌کند.

6. شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می‌دهد. آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می‌داند. او حتی خورشید را مانع از تابش نور می‌پندارد. آنان همه چیز را منفی می‌خواهند، اگر به باغ سیب بروند همه سیب‌ها را کال می‌بینند و اگر به تئاتر بروند، همه بازیگرها را لال می‌پندارند. به شیطان پرست می‌گویند چشمهایت را باز کن، فقط ببین. مغزت را ببند، فکر نکن. نقش تو، نقش تماشاچی تئاتر در این دنیاست.

آدمی وقتی در دام ابلیس‌هایی که طراح و مدیران اجرایی احکام شیطان پرستی هستند، می‌افتد، بمثابه مواد خامی خواهد بود که هر شکلی را اراده کنند، از او می‌سازند.

پروتکل‌های سران صهیونیسم، جهت دادن به فکر و اندیشه غیر یهود به کمک سخن‌سرایی و تئوری‌پردازی را از جمله وظایف متخصصان و کارشناسان صهیونیست می‌داند. آنان چنان به تغییر آدمی دست می‌زنند که بسیاری از این‌که موجود دیگری شده‌اند، بی‌خبرند.

حتی آنهایی که فکر می‌کنند، مدیر و طراح و برنامه‌ریز حداقل بخشی از برنامه‌های شیطان پرست‌ها هستند، تنها عاملی ناچیز و بی‌مقدارند که کورکورانه در خدمت ابلیس بزرگ قرار گرفته‌اند.

7. راهی که برای شیطان پرست ترسیم می‌کنند، معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی‌گری و نفرت سوق می‌دهد. اولا راه نیست، کوره راه است. مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می‌کنند ما به مقصد نمی‌رسیم. برای شیطان پرست تفهیم می‌کنند، جاده‌ای که در آن قرار دارد، پر از خط کشی‌های درهم و برهم است و او در یافتن راه خروج تا سر حد جنون و دیوانگی پیش می‌رود و سر انجام مطمئن می‌شود راه بازگشتی وجود ندارد.

8. احیاء اخلاق مصیبت‌بار قوم لوط امروز از طریق گروه‌های شیطان پرست و به واسطه به آن ترویج می‌شود. پیشرفت هم جنس‌خواهی باور کردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس، پارلمان اتحادیه اروپایی، انجمن اطلاعات جنسی و انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده… ننگ‌آور است.

امروز دیگر صلیب‌های وارونه، ستاره پنج‌پر، خفاش، صورت‌های نقاشی شده، ماسک‌های حیوانات درنده‌ی شاخ‌دار، برهنه‌پوشی… تنها نشانه‌ها و سمبل‌های شیطان پرستی نیست، عمده‌ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید.

چندی پیش روزنامه‌های آمریکایی نوشتند، جمعی شیطان پرست دستگیر شده‌اند که نوجوانان و حتی کودکان را وحشیانه مورد تجاوز قرار داده و با ساتور تکه تکه می‌کرده‌اند. استفاده افراطی از مشروبات الکلی، مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و انرژی‌زا، استفاده و استعمال آلات مصنوعی، خوردن و آشامیدن ادرار و مدفوع… معجونی از بیماری‌های روحی، روانی و جسمی بخصوص بیماری‌های عفونی و ایدز را برای شیطان پرست‌ها به ارمغان آورده است. ایدز شایع‌ترین بیماری نزد شیطان پرستان است و 75 درصد عامل آلودگی شش هزار نفری که روزانه مبتلا به این درد بی‌درمان می‌شوند، انتقال از طریق تماس جنسی است.

9. توصیه‌ای که شیطان پرست‌ها ناگزیر به انجام آنند. شنیدن آهنگ‌های تند همراه با خشونت است که وحشت و نفرت را با خود دارد. آنان موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام کنند. خود را بی‌خانمانی بیابانگرد بپندارند که از عشق و محبت متنفرند. آنان خوانندگان بسیار خشنی که در صدایشان می‌توان غرش حیوانات وحشی را شنید، سمبل قدرت شیطان پرستی می‌دانند و کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می‌کنند. اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف‌های خوانندگان شیطان پرست ترویج و تبلیغ می‌شود.

صهیونیسم و شیطان پرستی
صهیونیسم و شیطان پرستی

اکنون موسیقی بی‌ریشه جاز که از موسیقی ییدیش یهودیان گرفته شده در همه زوایای ذهن جوان آمریکایی و… رخنه کرده، به طوری که مایکل جکسون یهودی را از تمام مقدسین کلیسا بر تر می‌دانند. روزی گروه بیتل‌ها از سر مزاح اعلام کرده بود که مایکل جکسون از خدا نیز معروف‌تر است و امروز گروه‌های موسیقی شیطان پرست عملا پرچم جنگ با خدا را بر افراشته‌اند.

بنیانگذار فرقه شیطان پرستی یک یهودی از خاندان لوی به نام «آنتوان لوی» است و در کلیسای شیطان آنتوان لوی، مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد. همان رقص‌ها و کارهای جنسی که به وسیله فرانکسیست‌ها، بطور مخفی انجام می‌شد، امروز از طریق گروه‌های شیطان پرست مثل متالیکا در سطح عموم رواج داده می‌شود.

صنعت سکس و تجارت بدن که در ردیف سود آورترین تجارت‌های جهان است به همراه صنایع مشروب سازی، قاچاق مواد مخدر، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است.

شبکه وسیعی از کلوب‌های شبانه و فاحشه خانه‌ها توسط «ویلیام ساموئل رزنبرگ»، معروف به «بیلی رز» تاسیس شد که از یهودیان مهاجر به آمریکا است.

غول صنایع مشروب سازی، یهودی مهاجر، «ساموئل برنفمن» است که امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن‌ها، به نام «سیگرام» در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه آن بیش از یک میلیارد دلار است.

سلطان دنیای پنهان شخصی است یهودی، به نام روچیلد است که بزرگترین امپراطوری قمار را در ایالات متحده ایجاد و در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر، سرمایه‌گذاری کلانی کرد.

اولین فیلم تاریخ سینما که در آن حریم اخلاق شکسته شد، «ماه آبی» نام دارد که توسط یک یهودی به نام «اتو پرمینگر» در سال 1953 کارگردانی شد.

سه سال بعد همین کارگردان یهودی فیلم «مردی با دست‌های طلایی» را عرضه کرد و یک تابوی اخلاقی دیگر را شکست. او در این فیلم برای اولین بار اعتیاد به هرویین را به نمایش گذاشت.

پرمینگر در فیلم بعدی خود که در سال 1959 ساخته شد، برای نخستین بار صحنه تجاوز جنسی را به نمایش درآورد.

انسانیت زدایی، هدف اصلی همه فیلم‌های این کارگردان یهودی بود و اینک شیطان پرستی با اسطوره سازی و با ارائه مطالب گمراه کننده و پورنوگرافیک سعی در تحقیر جوانان و برده‌داری نوین دارد.

منبع: تبیان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *