صوت ویژه | حرف های محرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار

خانه / پیشنهاد ویژه / صوت ویژه | حرف های محرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار

صوت ویژه | حرف های محرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار

دانلود صوت های ناب و ویژه از ذاکر با اخلاص جانباز شهید حاج سید مجتبی علمدار به مناسبت روز گرامیداشت شهدا برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

همیشه اول تا یازدهم دی ماه مریض می شد . خیلی عجیب بود . می گفت وقتی که شیمیایی شدم همین اوایل دی ماه بود و عجیب تر اینکه 11 دی ماه هم روز تولد و هم روز شهادتش بود! در دی ماه ازدواج کرد و دخترش زهرا  هم ۸ دی ماه بدنیا آمد!

یاد و خاطره شهدا گرامی باد
یاد و خاطره شهدا گرامی باد

شهید زنده 

در عالم رویا به آن جانباز گفت : تا چند روز هر کس بر سر مزارم آمد ، هر چه خواست از خدا گرفت ؛ چون مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها چند روز در کنار مزارم حضور داشتند . سید به یکی از دوستانش گفته بود : هر وقت خواستید برای من کاری انجام دهید ، زیارت عاشورا بخوانید . سه بار هم در اول و آخر نام مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها را ببرید ( کتاب علمدار ؛ زندگی نامه و خاطرات ذاکر شهید سید مجتبی علمدار )

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

حرف های محرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار
حرف های محرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار
خاطرات شنیدنی از زبان دلسوخته بقیع شهید سید مجتبی علمدار
خاطرات شنیدنی از زبان دلسوخته بقیع شهید سید مجتبی علمدار
حرف های مقوانین ده گانه جانباز شهید حاج سید مجتبی علمدارحرمانه جانباز شهید سید مجتبی علمدار در جلسه ای
قوانین ده گانه جانباز شهید حاج سید مجتبی علمدار

فراز ایی از وصیت نامه ذاکر با اخلاص جانباز شهید حاج سید مجتبی علمدار ؛

به همه شما وصیت می کنم، همه شمایی که این صفحه را می خوانید، قرآن را بیشتر بخوانید، بیشتر بشناسید، بیشتر عشق بورزید، بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید، بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید، سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد، نه زینت دکورها و طاقچه های منزلتان .

به دوستان و برادران عزیزم وصیت می کنم کاری نکنند که صدای غربت فرزند فاطمه سلام الله علیها « مقام معظم رهبری » را که همان ناله ی غریبانه ی فاطمه سلام الله علیها خواهد بود، به گوش برسد .

نگذارید آن واقعه تکرار شود، حتماً می پرسید کدام واقعه؟ همان واقعه ای که بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها نیمه دل شب دست به دعا بردارد که: « اَلَّلهُمَّ عَجِّل وَفاتِی سَریِعاً ». همان واقعه ای که علی علیه السلام از تنهایی با چاه درد و دل کند. همان واقعه ای که امام خمینی(ره) بگوید: من جام زهر را نوشیدم و ناله غریبانه «اَلَّلهُمَّ عَجِّل وَفاتِی سَریِعاً» او، فاطمه سلام الله علیها را به گریه آورد.

شیعه ها! مسلمونا! حزب اللهی ها! بسیجی ها! و.. نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود. بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولایت فقیه می باشد، باشند. چون دشمنان اسلام کمر همت بستند تا ولایت فقیه را از ما بگیرند شما همت کنید، متعهد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت فقیه باقی بماند.

زمانی که زیر تابوت مرا گرفتید و به سوی آرامگاه می برید تا می توانید مهدی عجل الله تعالی فرجه و فاطمه سلام الله علیها را صدا بزنید. تنها امید من که همان دستمال سبزی است که همیشه در مجالس و محافل مذهبی همراه من بوده، به اشک چشم دوستانم متبرک شده است روی صورتم بگذارید .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *