ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری _ ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ویژه نامه ولادت امام رضا (علیه السلام) / چندرسانه ای ولادت امام رضا (ع) / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری _ ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام

ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام

ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام موضوع سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری درآوای معرفت هیات.در ادامه به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت ایام دهه کرامت سخنرانی شنیدنی از حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری با موضوع “دهه کرامت که از ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا است دهه ولایت که از عید قربان تا غدیر است و دهه مهدویت که در نمه شعبان است و همچنین دهه عاشورا یا دهه فاطمیه و تمام این مناسبت ها گرامیداشتش نشان از ارادت به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام است. خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: بگو به مردم که علاوه بر ارادت و محبت به اهل بیت و حضرت محمد و آل محمد صل الله علیه و آله اطاعت هم بسیار لازم است. “برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری  را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری_ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام
سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری_ضرورت اطاعت به همراه محبت به اهل بیت علیه السلام

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *