ضیافت افطاری مقام معظم و معزز رهبری به مردم استان چهارمحال و بختیاری+ تصویر

خانه / استان ها / ضیافت افطاری مقام معظم و معزز رهبری به مردم استان چهارمحال و بختیاری+ تصویر

ضیافت افطاری مقام معظم و معزز رهبری به مردم استان چهارمحال و بختیاری بمدت 3شب برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ امام جمعه شهرکرد در ضیافت افطاری مقام معظم رهبری به مردم استان چهارمحال و بختیاری، ضمن شکرگذاری و سپاس به درگاه خداوند متعال به سبب درک یک ماه رمضان دیگر و بهره‌مندی از برکات آن، اظهارکرد: ماه رمضان که ماه رحمت ، مغفرت الهی و ماه توبه است با همه برکات و ادعیه و اعمال خود زمینه ساز توجه و تضرع بیشتر انسان به خداوند متعال است که همه باید از این روزهای پایانی این فرصت بزرگ و استثنایی بیشترین بهره را ببریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی به یاد خدا بودن و طلب مغفرت و بخشش به درگاه خدای متعال داشتن را از ضرورت‌ها و وظایف انسان مؤمن در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: یکی از دعاهای هر شب ما در ماه مبارک رمضان باید طلب آمرزش و بخشش به درگاه خدای متعال باشد و تا زمانی که این مطالبه و خواسته هم وجود نداشته باشد هیچ چیز نصیب انسان نخواهد شد.

امام جمعه شهرکرد ماه مبارک رمضان را ماه آمرزش ، مغفرت ، روشن و شفاف شدن دل و درون از ظلمت‌ها و ناپاکی‌ها خواند و گفت: بترستم و به جد نگران باشیم که ماه مبارک رمضان بگذرد و هنوز دل و جان مان از آلودگی‌ها پاک نشده باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ایمان راسخ به خدای متعال را تنها راه رستگاری و سعادت انسان مومن دانست و گفت: هر کس که به دین خدا عمل نکند قطعا هلاک خواهد شد و باید منتظر جهنم و عذاب الهی باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در همین زمینه به بیان نشانه‌ها و ویژگی‌های مؤمن پرداخت و تصریح کرد: خاضع و خاشع بودن در نماز ، دوری جُستن از کارهای عبس و بیهوده و کسب روزی حلال و پاکیزه از ویژگی‌های انسان مومن است که در آیات قرآن مستمر به آن‌ها اشاره شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام رستگاری و سعادت را در سایه نماز خاشعانه و خاضعانه خواندن به درگاه الهی دانست و افزود: نماز از روی غفلت ، بی‌خبری و تسماح و تساهل خواندن هیچ گونه اثری در رستگاری انسان نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مؤمن واقعی از سخن ، نگاه ، شنیدن ، سفر و تمام امور بیهوده پرهیز می‌کند زیرا که مؤمن حکیم است و تمام امور خودش را با حساب و کتاب انجام می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه مؤمن در کسب روزی از حرام خدا پرهیز و در کسب حلال الهی کوشا است افزود: مال حرام تنها آن مالی نیست که انسان از راه دزدی و زورگویی در حق دیگران به دست آورد بلکه مالی که خمس و زکات آن داده نشود و پاکیزه نشود نیز روزی حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تاکید بر اینکه این همگان در این محفل میهمان سفره ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب هستیم افزود: یکی از ویژگی بسیار ارزشمندرهبر معظم انقلاب توجه و عنایت ویژه معظم له به گسترده بودن سفرهای افطاری ساده است چرا که در سایه این اجتماعات دل ها به هم نزدیک تر خواهد شد ومهر و محبت در جامعه افزایش می یابد.

اقامه نماز جماعت وضیافت افطاری از برنامه های سه شب ضیافت افطاری مقام معظم و معزز رهبری به مردم استان چهارمحال و بختیاری بود.

IMG_6677

IMG_6680

IMG_6679

IMG_6684

IMG_6685

IMG_6688

IMG_6696

IMG_6697

IMG_6706

IMG_6709

IMG_6719

IMG_6723

IMG_6728

IMG_6730

IMG_6733

IMG_6764

IMG_6768

IMG_6756

IMG_6739

IMG_6738

IMG_6764

IMG_6775

IMG_6776

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *