معرفی کتاب تاثیرگذار”مهدیه ولباسهای سخنگو”

خانه / مطالب و رویدادها / معرفی کتاب تاثیرگذار”مهدیه ولباسهای سخنگو”

استراتژی سوق دادن کودکان به سمت بی بندباری و تغییر ذائقه آنها به سمت سبک زندگی غربی به صورت آرام و تدریجی و با زبان روانشناسی کودکان ،جهت تبدیل شدن نسل آینده ایران اسلامی به انسانی با ویژگی سبک زندگی غربی، سالهاست درایران جز اولین استراتژی دولتمردان آمریکا واروپا قرار گرفته است

سالهاست که امام خامنه ای از یک جنگ مهیب و همه جانبه علیه ایران اسلامی خبر داده‌اند. جنگی که به مانند جنگ‌های نظامی نیست و در آن «فرهنگ» مورد هجمه قرار گرفته است. عباراتی همچون «هجمه فرهنگی»، «شبیخون فرهنگی»، «تهاجم فرهنگی»، «جنگ نرم» و… از جمله واژه‌های است که از زبان امام خامنه ای بسیار شنیده است. موضوع حجاب هم یکی از همین جبهه‌های فرهنگی است که در طول سالهای گذشته بسیار مورد تهاجم قرار گرفته است. بیشترین توان دشمن در تهاجم فرهنگی در این چندسال گذشته ،معطوف به کودکان مخصوصا دختربچه ها این مادران فردای کشور بوده است .
استراتژی سوق دادن کودکان به سمت بی بندباری و تغییر ذائقه آنها به سمت سبک زندگی غربی به صورت آرام و تدریجی و با زبان روانشناسی کودکان ،جهت تبدیل شدن نسل آینده ایران اسلامی به انسانی با ویژگی سبک زندگی غربی، سالهاست درایران جز اولین استراتژی دولتمردان آمریکا واروپا قرار گرفته است .
با نگاهی گذرا به مهدکودک ها،بازار اسباب بازیها،بازار لوازم‌التحریر، کتابهای کودکان،فیلمهاوانیمیشن های کودکان ،بازارپوشاک کودکان و…..در داخل کشور،به وضوح آثار ونتایج این تهاجم فرهنگی غرب علیه کودکان ایران اسلامی را مشاهده می کنیم .

عرضه بسیار فراوان و ارزان عروسک هایی باپوشش وآرایش بسیار زننده و دیگر محصولات مرتبط با آن عروسک ها مثل لباس های مختلف وزننده جانبی عروسکها ،سی دی کارتون ،کیف،لوازم‌التحریر، کتاب داستان، محصولات غذایی با عکس آن عروسک ،بازیهای رایانه ای شخصیت آن عروسک و…..که همگی به صورت انبوه وارد کشورشده و در فروشگاهها و لوازم‌التحریر فروشی ها و…به صورت گسترده به فروش می رسد، که خرید این محصولات ضدفرهنگی ،سالهاست به امری عادی در کشور وبین خانواده ها وحتی خانواده های مذهبی مبدل شده است.

متأسفانه دهها نهاد فرهنگی دولتی وغیردولتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای فعالیت های فرهنگی پیرامون حجاب و عفاف بودجه دریافت می کنند به جای مقابله بااین سیل تهاجم فرهنگی حداکثر درسال چندین همایش وتجلیل وفراخوان مقاله انجام داده ومی رودتاسال آینده.در این میان قصد پرداختن به عملکرد وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی را نداریم. تنها قصد آشنایی مخاطبین خود با فردی را داریم که با تمام اعتقاد به میدان آماده و از پول و درآمد شخصی خود برای ترویج حجاب هزینه می‌کند.

وحید جهان تیغ نام شخصی است که با تکیه بر منویات و دغدغه های امام خامنه ای پیرامون بحث تهاجم فرهنگی و غرب زدگی، تمام قد و به قول خودش به طور پارتیزانی وارد میدان جهاد فرهنگی شده است.وی در غالب یک نذر فرهنگی افدام به تالیف کتاب “مهدیه ولباسهای سخنگو”اولین کتاب داستانی پیرامون چرایی حجاب ویژه دختربچه ها کرده است.
این کتاب بسیار تاثیرگذار، که در قالب یک داستان بسیار زیبا و جذاب، فلسفه وچرایی حجاب وعفاف را با زبان کودکانه همراه با تصاویر بسیار زیبا به دختربچه ها ۴تا۱۱سال می آموزد، تا به حال مور توجه بسیاری از دختربچه هاو مادران آنها قرار گرفته وبسیاری از سایتهای خبری رسمی کشور ازجمله خبرگزاری صداوسیما، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مشرق، خبرگزاری رسمی حوزه علمیه قم و…..خبر انتشار این کتاب را منتشر کرده اند.
،این کتاب ارزنده به لطف خدا سبب تحول بسیاری از دختربچه هاو حتی مادران آنان شده است،لازم است به فکر دختربچه ها این مادران فردای کشور باشیم قبل از اینکه دشمن با باربی ها و انیمیشن های هالیوودی، لوازم‌التحریر باعکسهاوطرحهای غربی ولباسها با عکسهای سخصیتهای آمریکایی وغربی کودکان و دختربچه ها ما را از ما بگیرند.

بدین منظور پیشنهاد می شود که با کمک سایر دغدغه مندان حجاب وعفاف محله،دوستان وفامیل خود، مثلا ۵۰ نفر بشوید و هرنفر ۵۰عدد کتاب را بانی ونذرفرهنگی کند وبعد کتابها را در مکانهای عمومی بین دختربچه ها توزیع فرمایید.

پس بی تفاوت نباشید و این پیشنهاد را جامع عمل بپوشانید.

جهت تهیه کتاب با آی دی @mohajabe_ha1 وتلفن ۰۹۱۲۵۲۱۸۵۷۰ از ساعت ۱۰صبح الی۱۳ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *