طرح یاد یاران توسط هیأت رزمندگان و عاشقان ثارالله در شهرستان دزفول اجرا شد

خانه / استان ها / طرح یاد یاران توسط هیأت رزمندگان و عاشقان ثارالله در شهرستان دزفول اجرا شد

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول مدیرهیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول از سرکشی به رزمندگان در قالب طرح یاد یاران خبرداد و گفت:

طرح یاد یاران به منظور سرکشی به رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده هان گردان ها و واحد های دفاع مقدس و مسئولان شهرستان جهت سرکشی اجرا شد.
مدیرهیأت رزمندگان افزود: سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و همچنین ایثارگران از وظایف و اولویت های کاری ما است که در این باره با آغاز شروع آغاز امامت امام زمان(عج) اولین دیدار خود را با رزمنده دفاع مقدس و جانباز70% هادی نادی سراجی انجام گرفت.

در این دیدار از رزمنده و جانباز دفاع مقدس آقای هادی نادی سراجی و با حضور آقای حاج عبدالحسین خضریان از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده وقت گردان بلال . جمعی از مسئولین ستاد گردان بلال در دفاع مقدس .مسئول بنیاد شهید و هیأت امناء هیأت رزمندگان تقدیر بعمل آمد. در ادامه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اظهار داشتن اجرای این طرح با تآکید و پشتیبانی رئیس هیأت امناء هیأت رزمندگان سردار سرتیپ پاسدار دکتر رئوفی نژاد شروع شده و انشاءالله بصورت مستمر و مداوم از کلیه رزمندگان گردانها و واحد ها سرکشی خواهد شد.لازم به توضیح میباشد رزمنده جانباز آقای هادی نادی سراجی از نیروههای گردان همیشه سرافراز بلال و جزء نیروههای اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس بوده که با سابقه بیش ار ۵۴ ماه حضور در جبهه دوبار در عملیات های بدر و کربلای ۴ مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *