طواف پیکر مطهر شهیدمدافع حرم عباسی بر گِردمضجع حضرت معصومه سلام الله علیها

خانه / استان ها / طواف پیکر مطهر شهیدمدافع حرم عباسی بر گِردمضجع حضرت معصومه سلام الله علیها

یادگار دفاع مقدس در دفاع ازحرم شربت شهادت نوشید؛

پیکر مطهر شهید مدافع حرم منصور عباسی پس از طواف مضجع حضرت معصومه(سلام الله علیها) وارد بام ایران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از شهادت منصور عباسی مدافع حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام خبر داد.

وی با بیان اینکه شهید مدافع حرم برادر پاسدار منصور عباسی سه روز گذشته در سوریه به شهادت رسید ،عنوان داشت: شهید مدافع حرم “منصور عباسی” برادر شهید “آیت الله عباسی” است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل گردید.

این مقام مسئول گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز فردا برای طواف بر گرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) عازم شهر مقدس قم و برای مراسم و داع با شهید و خاکسپاری به استان چهارمحال وبختیاری منتقل می شود.

سرهنگ توسلی افزود:مراسم استقبال و وداع با شهیدمدافع حرم “منصور عباسی” و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش” آیت الله عباسی” در زادگاهش، روز چهارشنبه مورخ 15/آذرماه/96 ساعت 16با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان امام خمینی (ره) هفشجان تامسجدجامع این شهر برگزار و در ادامه نیز مراسم وداع با این شهید والامقام پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدجامع  انجام خواهدشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: آیین وداع با این شهید عزیر روز پنجشنبه 16آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان ،خانواده معظم شهید، سردار فرمانده حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و رزمندگان اسلام و همسنگران شهید برگزار و پس از ادای احترام نظامی برای تشییع،پیکر پاک و مطهر این شهیدعزیزبه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد منتقل می شود.

معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پیکراین شهید والا مقام ساعت 9 صبح بر روی دستان مردم عزیز و عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام مرکز استان، از امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها تا میدان 12محرم شهرکردتشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *