ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست

ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست

خانه / پیشنهاد ویژه / ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست

یادم می‌آید شهید افراسیابی در بیمارستان لحظه آخر گفت صلی‌الله علیک یا اباعبدالله؛ ما یقین داریم امام حسین علیه السلام شیعیان را لحظه آخر در آغوش می‌گیرد

ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست

پایگاه اطلاع رسانی هیات: حاج سعید حدادیان مداح اهل‌بیت علیهم السلام، در برنامه (رو به راه) که ویژه ایام اربعین حسینی روی آنتن می‌ رفت، گفت: صلوات و برکات و رضوان و غفران و رحمت‌های الهی برای شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و همه کسانی که با ویروس منحوس کرونا از بین رفتند طلب کنم. حاج محمد ابوالقاسمی از پیرغلامان اهل‌بیت علیهم السلام بود که بر اثر کرونا از دنیا رفت. خیلی خوشحالم که سایه شیخ حسین انصاریان عزیز روی سر ما مستدام است. امیدواریم سال‌های سال در مسند وعظ و خطابه سایه شان سرما و مردم باشد.

وی تصریح کرد: برای هر کدام از پیرغلامان قدیمی امام حسین علیه السلام اگر ساعت‌ها حرف بزنیم کم است. تجربه حضور در محضر این بزرگواران را به صورت مستقیم و غیرمستقیم داشته‌ام. حاج حسن ذوالفقاری در اواخر دهه 1360 یا اوایل دهه 1370 این‌قدر برای اربعین برنامه خواندند. از مسئولان صدای جمهوری اسلامی ایران درخواست دارم این برنامه را پیدا کنند.

ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست
ظلم برخی مسئولان به مردم قابل بخشش نیست

حدادیان افزود: این نوحه‌ها مثل کلاس و مدرسه بود. جوان‌ها و پیرها هرکدام حرف‌های بسیاری از این بزرگواران داریم. ذاکر اهل‌بیت باید اهل ذکر باشد. یک بحث آن یاد آل‌الله و عنوان مدح و منقبت و ذکر مصائب‌شان باشد و یک بحث دیگر درس‌هایی باشد که دادند. اذکاری که به ما گفتند را بگوییم. در سفر اربعین، پرچمدار حضرت زین العابدین علیه السلام است. مناسک را اگر بخواهیم نگاه کنیم صحیفه سجادیه است. حاج محمد تقی طاهری روزی 10 هزارصلوات می‌فرستاد. صبح شروع می کرد تا شب ادامه می‌داد.

این مداح اهل‌بیت بیان کرد: استاد ما حاج منصور ارضی چهار ساعت در جوانی‌اش در زمستان بدون اینکه حرفی بزند دعای کمیل را خواند. با سوز و نغمات ملکوتی گریه می‌کرد. بین عبارات کلی فاصله می‌افتاد این‌قدر گریه می کرد. برخی از ذاکران اهل‌بیت وقتی پا به سن می‌گذاشتند رو به صحبت کردن می‌آوردند. مداحان جوان باید پای منبر علما بنشینند. این‌ها باید دین را بشناسند تا به بقیه بشناسانند. دوست دارم خداوند این فرصت را به من بدهد که برای سه عالمی که از ساداتند و در مسند وعظ و خطابه‌اند برنامه‌ای بگیرم. آیت‌الله ابوالقاسم شجاعی، حاج آقا صالحی خوانساری و سیدمهدی طباطبائی.

وی تأکیدکرد: 140 روحانی شهید در مدافعان حرم داریم. سال‌ها است می‌خواهم برای این‌ها برنامه‌ای بگیرم؛ باید سکوت کرد. این بزرگوارانی که رفتند از حرم حضرت زینب سلام الله علیها دفاع کردند. هم معارف را گسترش دادند و هم شهید شدند. شهید افراسیابی نوکر امام حسین علیه السلام بود. در بیمارستان لحظه آخر روی برانکارد بود نیم‌خیز شد و گفت صلی الله علیک یا اباعبدالله؛ ما یقین داریم امام حسین علیه السلام شیعیان را در لحظه آخر در آغوش می‌گیرد.

حدادیان توضیح داد:  پدر شهید غلامعلی رجبی می‌گفت در عالم رویا دیدم که امام صادق علیه السلام سفارش غلامعلی را می‌کرد. گفت بگذار بخوابد. چرا شب‌ها او را برای نماز شب بیدار می‌کنی؟! خسته است. شعری ترانه وار به نام قربون کبوترهای حرمت دارد که کم‌نظیر است. از لحاظ کاربردی کم‌نظیر است.

او افزود: ما امروز با این ویروس منحوس برخورد کردیم. ما به عشق این شهدا و به عشق امام خامنه ای و امام حسین علیه السلام هر بلایی که از بیرون بیاید تحمل می‌کنیم. الان که قوه قضاییه به این زیبایی شروع کرده و از همه طرف مقابل فساد ایستاده و ملاحظه‌ای ندارد.

این مداح ‌اهل‌بیت‌ علیهم السلام گفت: اگر این را در این جلسه نگویم سعید حدادیان نیستم. حرف مردمی است که ما را می‌بینند و می‌گویند دستت می‌رسد حرفی بزن. دولت باید پاسخی برای این‌همه گرانی داشته باشد. آقایانی که برنامه را رصد می‌کنند نترسند. من با آرامش و نوازش عرض می‌کنم اینکه نگاه کنند حیرانی و سرگردانی است و عده‌ای دارند ظلم می‌کنند و خودشان را کنار می‌گذارند غیرقابل بخشش است. مردم توجیه و پاسخگویی می‌خواهند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *