عباس سلیمی|دستاوردهای قرآنی ۴ دهه انقلاب برای مردم بازگو شود

عباس سلیمی|دستاوردهای قرآنی ۴ دهه انقلاب برای مردم بازگو شود

خانه / پیشنهاد ویژه / عباس سلیمی|دستاوردهای قرآنی ۴ دهه انقلاب برای مردم بازگو شود

عضو هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه توفیقات امروز کشورمان حاصل توجه به فرامین قرآن کریم است، نسبت به انعکاس دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

عباس سلیمی|دستاوردهای قرآنی ۴ دهه انقلاب برای مردم بازگو شود

به گزارش تسنیم،عباس سلیمی عضو هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم در نشست خبری تشریح برنامه های سال جاری سازمان که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در محل اجتماعات سازمان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به کارنامه قرآنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت های قرآنی این کشور فقط معطوف به کمیته قرآنی ستاد دهه فجر و برگزاری چند نمایشگاه و جشنواره قرآنی نیست و  حتی فعالیت های قرآنی معطوف به بخشی از جامعه نیست، بلکه متوجه همه آحاد جامعه است و هشتاد میلیون جمعیت کشور را در بر می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای قرآنی 4 دهه انقلاب تبیین و منعکس شود افزود: به برکت خون شهیدان این کشور؛ توفیقات بسیاری در زمینه های قرآنی نظیر تاسیس سیمای قرآن، رادیو قرآن، دانشگاه های قرآنی، رشد چشمگیر جلسات قرآنی، کسب رتبه های قرآنی در عرصه های بین المللی، کارنامه درخشان چاپ و نشر قرآن کریم، فعالیت های انجام شده در زمینه خوشنویسی قرآنی، تاسیس کانون های قرآنی و به رشته در آوردن پایان نامه های قرآنی به ثمر نشست.

معاون فرهنگی و امور زائران حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام ، الگو قرار دادن قرآن کریم را زمینه رسیدن به آرمان های انقلاب دانست و گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دو موضوع “توفیقات کسب شده” و ” دورنمای آینده” باید مد نظر قرار گیرد.

وی اقدامات قرآنی کشور را به نسبت پیش از انقلاب غرور آفرین خواند و با اشاره به افق های پیش روی کشور گفت: با همه تلاش های صورت گرفته در عرصه های قرآنی، اما آنچه در شان قرآن و کشورمان است هنوز محقق نشده است و با افق های پیش رو فاصله زیادی دارد. برای اینکه بخواهیم به جامعه قرآنی برسیم باید همه و همه با یکدیگر هم دل و همراه شویم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *