سخنرانی حجت الاسلام عالی_ عزاداری جزو شعائریست که باید علنی برگزار شود

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی _ عزاداری از شعائریست که باید علنی برگزار شود

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام حسین (علیه السلام) / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی _ عزاداری از شعائریست که باید علنی برگزار شود

عزاداری جزو شعائریست که باید علنی برگزار شود

عزاداری جزو شعائریست که باید علنی برگزار شود موضوع سخنرانی حجت الاسلام دکتر مسعود عالی در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام.

در ادامه بمناسبت فرارسیدن دهه دوم ماه حزن و اندوه محـــرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و آغاز مصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیها سخنرانی شنیدنی از حجت الاسلام دکتر مسعود عالی با موضوع” عزاداری از شعائریست که باید علنی برگزار شود” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

همه می دانیم که در دستورات دینی ما گفته اند که اگر عملی انجام دادید به خصوص یک عمل مستحب تا جایی که می توانید پنهان باشد بدون سر و صدا و هیاهو انجام شود اما در مقابل در بعضی از اعمال و مناسک به ما توصیه شده که باید پر سر وصدا باشد و تا می توانید کارتان را به دیگران نشان دهید. این دسته از اعمالی که خداوند هیاهو و نشان دادن آن را دوست دارد شعائر دینی می نامند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام عالی_ عزاداری از شعائریست که باید علنی برگزار شود
سخنرانی حجت الاسلام عالی_ عزاداری از شعائریست که باید علنی برگزار شود

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *